شناسه خبر: 15157 منتشر شده در مورخ: 1397/9/14 ساعت: 09:36 گروه: اجتماعی  
ساختمان های شورا و شهرداری هم برای معلولان دسترس پذیر نشده است

ساختمان های شورا و شهرداری هم برای معلولان دسترس پذیر نشده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه مناسب سازی و دسترس پذیری در شهر تهران وضعیت خوبی ندارد و برای شروع ما باید ساختمان های خودمان (شورا و شهرداری) را دسترس پذیر و مناسب سازی کنیم .

به گزارش ایران سپید احمد مسجد جامعی در  شورای شهر تهران گفت: در خصوص ستاد مناسب سازی سؤالی که دارم این است؛ هنوز کارهای اولیه هم انجام نشده، مسیر ساختمان شورای شهر برای معلولان و توانیابان مناسب نیست، حتی ساختمان شهرداری هم مناسب سازی نشده است.

وی ادامه داد: وقتی ما متولی مناسب سازی فضا برای رفت و آمد این گروه ها هستیم باید این امر را در ساختمان های خودمان رعایت کنیم.

 عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این ستاد در دوره قبل شورا که آقایان صابری و شاکری عضو آن بوده و هر دو از جامعه معلولان بودند بسیار فعال تر و پیگیر تر بود و لذا خواسته ما این است ستاد مناسب سازی فعال تر از قبل عمل کند و شروعش هم از خود شورا باشد. این امر جز مصوبات دولت اصلاحات بوده  که برای مناسب سازی و دسترس پذیری شهر وظایفی هم بر عهده شهرداری ها نهاده شده بود.

مسجد جامعی در ادامه سخنان خود درگذشت آقای صادقی از مدیران شهرداری تهران در سازمان زیبا سازی را تسلیت گفت و افزود: وی به پاکدستی شهرت داشت و بیش از  ۱۵ سال در شهرداری تهران مشغول به خدمت بود.

وی همچنین درگذشت زرویی نصر آباد را به جامعه فرهنگی و ادبی کشور تسلیت گفت و اظهار داشت: ادبیات تذکرة الاولیا در قالب  تذکرة المقامات شیوه نوینی بود که وی در سنین نوجوانی آن را وارد ادبیات کرد و نقد جدی به مسئولان باب کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *