شناسه خبر: 15113 منتشر شده در مورخ: 1397/9/12 ساعت: 10:48 گروه: اجتماعی  
مراسم روز جهانی معلولان برگزار شد

مراسم روز جهانی معلولان برگزار شد

بزرگداشت روز جهانی معلولین با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی کشور و سرپرست سازمان تامین و جمعی از مسئولان روز دوشنبه 12 آذرماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش ایران سپید حسین نحوی نژاد در ابتدای مراسم با گرامی داشت روز جهانی معلولان گفت: از دوستان شنیده ام روز جهانی معلولان تبریک ندارد . در تقویم ما فقط روزجهانی معلولان نیست ما روز پزشک، مهندس، کارگر، کارمند و... را داریم و این به این معناست که در این رو همه تمرکز ها از سوی سیاست مداران ، مجریان، رسانه ها و... این روز بهانه و نماد است. وی ادامه داد: اگر هزینه تردد یک معلول ۲۰ هزار تومان و فرد عادی با هزار تومان و استفاده از حمل و نقل عمومی میتواند در سطح شهر تردد کند این یعنی شهر معلول . اگر شهر را مناسب این قشر بسازند بار هزینه های سنگین از روی دوش این گروه برداشته شود. معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه قانون جامع حمایت از افراد دارای معلولیت یکی از کاملترین قانون‌ها بشمار می‌رود، گفت: با تاکیدات رییس جمهوری و پیگیری‌های رئیس سازمان بهزیستی کشور این لایحه روی زمین نخواهد ماند؛ چنانکه دولت ۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تحت پوشش گرفتن پشت‌نوبتی‌های بهزیستی و کمیته امداد و ورود آنها به چرخه حمایتی تخصیص داده است. سال ۹۷ توانستیم ۵۰۰ هزار نفر از پشت نوبتی های بهزیستی را وارد چرخه مستمری بگیری کنیم. کسی انتظار ندارد یک شبه مشکلات مرتفع گردد بلکه باید پله پله مشکلات را حل کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *