شناسه خبر: 15074 منتشر شده در مورخ: 1397/9/11 ساعت: 08:59 گروه: اجتماعی  
معلول جویباری درصدد ثبت رکورد جهانی در برج میلاد است

معلول جویباری درصدد ثبت رکورد جهانی در برج میلاد است

قهرمان ویلچر رانی جویبار به مناسبت روز جهانی معلول درصدد ثبت رکورد جهانی در برج میلاد تهران است و از هزار و ۸۶۶ پله برج بالا می رود.

به گزارش ایران سپید  علی محبتی در جلسه قبل از اعزام به تهران در فرمانداری جویباربا اشاره به اینکه رکورد بالا رفتن از یک هزار ۸۶۶ پله برج میلاد چهار سال پیش توسط یک فرد معلول افغانی به ثبت رسیده است ، گفت: این رکورد جهانی توسط این معلول در ۵۹ دقیقه به ثبت رسیده است که من می خواهم با امید به خدا در کمتر از ۵۰ دقیقه پله های برج میلاد را طی کنم.

علی محبتی که چند دوره قهرمانی کشور و استان را در کارنامه درخشان ورزشی خود دارد ، مهمترین درخواست خود را حمایت بیشتر مسئولین شهرستانی و استانی از ورزشکاران معلول بیان کردو افزود: من تنها نماینده مازندرانی هستم که روز ۱۲ آذر روز جهانی معلول در ثبت رکورد جهانی در برج میلاد شرکت دارم.

فرماندار جویبار تلاش این ورزشکار معلول را انگیزه ای خوب برای دیگر جوانان بیان کردوگفت: ثبت هر رکورد توسط محبتی برای این شهرستان ارزشمند است.

سید علی اسد بیان کرد: امید است توجه به ورزش معلولان و جانبازان در استان و کشور بیشتر شود و با این تلاشی که از این ورزشکار ارزنده جویباری دیدیم شاهد ثبت رکورد خوب در برج میلاد تهران خواهیم بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *