شناسه خبر: 15060 منتشر شده در مورخ: 1397/9/10 ساعت: 09:02 گروه: فرهنگی  
برگزاری نمایشگاهی از زیبایی‌های خلق شده توسط معلولان

برگزاری نمایشگاهی از زیبایی‌های خلق شده توسط معلولان

نمایشگاه نقاشی معلولان ناتوان جسمی در نگارخانه شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش ایران سپید محمد ایمانی راد رئیس جامعه معلولان خراسان رضوی در حاشیه افتتاح نمایشگاه معلولان گفت: در این نمایشگاه ۸۹اثر از ۱۶هنرمند ناتوان جسمی وجود دارد، بسیاری از این نقاشی‌ها به کمک پا و دهان این هنرمندان خلق شده است.

ایمانی راد با بیان اینکه آن‌ها با وجود سختی‌های بسیاری که در این مسیر وجود داشت توانستند به این موفقیت بزرگ دست پیدا کنند، افزود: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به آشنایی مردم با آثار هنرمندان معلول کمک بسیاری می‌کند واین به نوبه خود موجب بهبود جایگاه معلولین در جامعه می‌شود.

رئیس جامعه معلولان خراسان رضوی در رابطه با مشکلاتی که برای قشر ناتوان جسمی در جامعه وجود دارد گفت: مهم‌ترین نیاز امروز معلولان ما نیاز به دیده شدن و باور داشته شدن توسط مردم است، اگر مردم ومسولان ما بتوانند به این قشر اطمینان کنند بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد.

وی افزود: بسیاری از فضا‌های شهری و وسایل نقلیه برای معلولان مناسب سازی نشده است، هم چنین بحث اشتغال معلولین جسمی با مشکلات بسیاری روبه روست واین نیازمند توجه ویژه مسولان به این حوزه می‌باشد.

این نمایشگاه به کمک روابط عمومی روابط بین الملل شهرداری مشهد و چندی از انجمن‌های حمایت از بیماران برگزار شده است و تا ۱۶اذر ادامه خواهد داشت.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *