شناسه خبر: 1506 منتشر شده در مورخ: 1392/9/25 ساعت: 12:48 گروه: اجتماعی  
مدیریت شهری تنها مدیریت عمرانی نیست

مدیریت شهری تنها مدیریت عمرانی نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مسئولان شهرداری تهران باید بدانند که مدیریت شهری تنها مدیریت پروژه های عمرانی نیست.

احمد مسجدجامعی، در ششمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری تنها مدیریت عمرانی نیست و نمی توان شهر را تنها در کالبد فیزیکی آن خلاصه کرد.
وی افزود: انسان ها نباید در خدمت شهر باشند بلکه این شهر است که باید در خدمت مردم باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران موضوع سلامت را یکی از موضوع های اصلی در شورای اسلامی شهر تهران دانست و اذعان داشت: اهمیت این موضوع در میان اعضای شورای اسلامی شهر تهران به اندازه ای بوده که یک کمیسیون مستقل با نام کمیسیون سلامت و محیط زیست را برای آن تشکیل داده ایم.
وی موضوع عدالت و کاهش فاصله شمال و جنوب نیز از دیگر موضوع هایی است که در شورای اسلامی شهر تهران به آن تاکید شده است.
مسجدجامعی خاطرنشان کرد: در شکل گیری شهر تهران و در تاریخ پایتخت، عدالت به صورت یک شاخص فرابخش قابل مشاهده است و این نشان از توجه مسئولان به این مقوله ازگذپشته تا کنون بوده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم شراکت بخشی در امور اجرایی شهر تهران گفت: باید از حضور شهروندان در فعالیت های شهری استفاده شود چرا که آن ها بهترین افرادی هستند که می توانند در امور اجرایی شهر مشارکت داشته باشند.
وی خواستار توجه بیشتر مسئولان شهرداری تهران به فرهنگ و هنر شهری شد و گفت: فرهنگ و هنر شهری از آن جنسی نیست که در حوزه تبلیغات اسلامی به آن پرداخته می شود بلکه در فرهنگ مدیریت شهری باید به سیما و منظر شهر پرداخته شود.
مسجدجامعی خواستار راه اندازی پژوهش سرا در سراسر تهران شد و اذعان داشتک شهرداری تهران باید درکنار فرهنگ سراهایی که هم اکنون شاهد فعالیت آن ها هستیم، اقدام به راه اندازی پژوهش سراهای مختلف کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: هم اکنون و در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست، صنعت و بهداشت نیازمند تحقیقات بیشتری هستیم که با راه اندازی این پژوهش سراها می توان در این حوزه ها بیش از پیش فعالیت کرد.                    

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *