شناسه خبر: 1488 منتشر شده در مورخ: 1392/9/25 ساعت: 11:04 گروه: فرهنگی  
سعید آقاخانی با "لامپ صد"‌ جشنواره فیلم فجر را روشن می‌کند

سعید آقاخانی با "لامپ صد"‌ جشنواره فیلم فجر را روشن می‌کند

مدیر تولید فیلم سینمایی "‌لامپ صد" از ادامه فیلمبرداری این فیلم در شهرستان محلات خبرداد و ابراز امیدواری کرد این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور یابد.

حسن مصطفوی مدیرتولید این فیلم سینمایی بیان کرد: فیلمبرداری فیلم "‌لامپ صد "‌که نخستین فیلم بلند سینمایی سعید آقاخانی است در تهران به پایان رسید و سازندگان فیلم برای ادامه فیلم برداری به شهرستان محلات رفتند.

وی درمورد داستان این فیلم گفت :‌ «لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین (با بازی محسن تنابنده) را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده‌اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

وی افزود:‌ گروه سازنده از امروز کار خود را در محلات آغاز کرده‌اند و سی درصد فیلمبرداری «لامپ صد» در این شهر انجام خواهد شد.

مصطفوی ادامه داد:‌ تدوین فیلم به طور هم زمان توسط بهرام دهقانی آغاز شده و گروه در تلاش هستند تا «لامپ صد» را برای حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

عوامل سازنده فیلم سینمایی «لامپ صد» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: سعید آقاخانی، تهیه کنندگان: محسن محسنی نسب، احسان دلاویز، مجری طرح:محسن تنابنده، مدیر تولید:حسن مصطفوی، مدیر فیلمبرداری: امیر معقولی، طراح چهره پردازی:عبدالله اسکندری، تدوین: بهرام دهقانی، صدابردار: مهران ملکوتی، طراح صحنه و لباس: گلرخ حقیقی، برنامه ریز: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، عکاس: مریم تخت کشیان، مشاور رسانه‌ای: پیام مومنی. بازیگران: محسن تنابنده، ساره بیات، مسعود کرامتی، علیرضا اوسیوند. با حضور: پوریاپورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و حمید لولایی.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *