شناسه خبر: 14812 منتشر شده در مورخ: 1397/8/14 ساعت: 13:05 گروه: اجتماعی  
مسکن مهر مددجویان بهزیستی به‌زودی آماده تحویل است

مسکن مهر مددجویان بهزیستی به‌زودی آماده تحویل است

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: با توجه به تعداد متقاضیان و افراد واجد شرایط، به‌زودی طبق اولویت، مسکن مهر مددجویان تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایران سپید اسدالله حیدری اظهار کرد: متأسفانه کمبود امکانات یکی از مشکلاتی است که امروزه سازمان بهزیستی با آن درگیر است، برای ارائه خدمات به بهترین شکل تلاش می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از هدف‌های سازمان بهزیستی رفع موانع در جهت رفاه بیشتر خانواده‌های تحت پوشش است که امیدواریم هرکس در این جامعه به‌حق واقعی خود برسد و مشکلی آن را تهدید نکند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان البرز با اشاره به سهمیه مسکن و واگذاری به‌موقع آن، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ۵ هزار و ٤٨٤ سهمیه مسکن وجود دارد که ٢٨٥ موردان واگذاری شده و الباقی آن با مکاتبات و جلسات گوناگون به‌زودی واگذار می‌شود.

حیدری از ارائه مسکن مهر به مددجویان البرزی خبر دارد و تصریح کرد: با توجه به تعداد متقاضیان و افراد واجد شرایط، به‌زودی طبق اولویت، مسکن مهر مددجویان تحویل داده می‌شود.

وی بابیان اینکه خدمات درمانی به سرپرست و فرد تحت پوشش ارائه می‌شود، یادآور شد: تمامی خدمات درمانی به فرد تحت پوشش و سرپرست خانواده ارائه می‌شود و در صورت وجود مشکل حاد، به افراد وابسته به شخص آماده ارائه است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
ایرج زارعی نام پدر نادعلی 1397/11/6 - 20:55
rateup1
ratedown0
پاسخ
comment ۱۰ سال مدد جوی بهزیستی هستیم مسکن نداریم اجاره مارا پدر پیر بازنشسته ۸۵ ساله میدهد توان دادن قسط هم نداریم
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *