شناسه خبر: 14598 منتشر شده در مورخ: 1397/7/22 ساعت: 12:06 گروه: اجتماعی  
تشکلها طرحهای نو و  خلاقانه بدهند

تشکلها طرحهای نو و خلاقانه بدهند

مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان در استان تهران با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی مسئولان بهزیستی های شهرستان های استان تهران و انجمن های فعال در زمینه نابینایان برگزار شد

به گزارش ایران سپید  مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان در استان تهران با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی مسئولان بهزیستیهای شهرستانهای استان تهران و انجمنهای فعال در زمینه نابینایان برگزار شد.

در این جلسه بیاتنژاد ریاست بهزیستی استان تهران گفت: فعالیت در قالب انجمنها بهترین مسیری است که مطالبات به حق جامعه هدف را طرح میکند اگر انجمنها قدرت مانور بیشتری بیابند قطعا قدرت چانه زنی سازمان بهزیستی در دولت بیشتر خواهد شد.

در ادامه مینو  یثربی ریاست مجتمع توانبخشی خزانه و از قدیمیهای سازمان بهزیستی  به این اشاره کرد که اگر فرصتهای مناسب برای نابینایان فراهم شود در بسیاری از جاها جلوتر از ما و بالاتر از ما گام بر میدارند و ما میتوانیم از توانمندیهای آنها بهره مند شویم.

آقای اعتماد از موسسه عصای سفید نیز گفت: امروز باخبر شدیم طبق اعلام بانک مرکزی به مناسبت روز جهانی نابینایان از این پس در همه شعب بانک ملی باجه ای به نابینایان اختصاص خواهد یافت که این دستاورد بزرگی برای ماست. آقای معینی مدیر عامل انجمن باور نیز دیگر مسئول در تشکلهای نابینایان بود که ضمن اشاره به تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان در سال گذشته گفت: در تصویب این قانون نابینایان سهم بزرگی داشته اند.

نابینایان باید بخشی از دانش خود را در راه بهبود زندگی همنوعان خود هزینه کنند. در بخش دیگری از جلسه دکتر نظمده، مدیر کل دفتر توانمندسازی سازمان بهزیستی از تشکلهای نابینایان خواست طرحهای خلاقانه، نو و مبتنی بر توانمندسازی خود را به سازمان بهزیستی ارائه دهند و افزود: ما قطعا از اینگونه طرحها حمایت خواهیم کرد. معاون توانبخشی سازمان اما به عنوان آخرین سخنران با اشاره به انجمنهای فعالی که در زمینه معلولان فعالیت دارند گفت: کسانی از کمکهای سازمان بهزیستی برخوردار خواهند شد که طرحی برای توانمندسازی معلولان داشته باشند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *