شناسه خبر: 14574 منتشر شده در مورخ: 1397/7/20 ساعت: 21:51 گروه: ورزشی  
برقول: سطح مسابقات شطرنج فوق العاده بالا بود +فایل صوتی

برقول: سطح مسابقات شطرنج فوق العاده بالا بود +فایل صوتی

دارنده مدال طلای تیمی و نقره انفرادی شطرنج نابینایان گفت: مسابقات در سطح فوق العاده بالایی برگزار شد و از کمیته پارالمپیک و آقای خسروی وفا که به ما اعتماد کردند تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، فاطمه برقول پس از کسب مدال طلای تیمی و نقره انفرادی در گروه b2 و b3 بانوان گفت: سطح مسابقات حتی از عالی هم بالاتر بود. از آنجا که شطرنجبازان کشورمان با این نوع صفحات شطرنج آشنایی نداشتند، کار برای ما بسیار دشوار بود. خود من به خاطر این صفحه غیر استاندارد و مهره های آن، چندین اشتباه فاحش در دور نخست مسابقات سریع داشتم و همین باعث شد مدال طلای انفرادی را از دست بدهم. وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی و تغذیه در جاکارتا بسیار سخت بود اظهار داشت: هوا بسیار گرم و شرجی بود و از نظر تغذیه کمی مشکل داشتیم. این اولین بار است که در چنین شرایطی قرار میگیریم. با این اوصاف توانستیم نتایج بسیار خوبی به دست آوریم. جا دارد از آقای خسروی وفا و کمیته پارالمپیک، آقای هدهدی رئیس انجمن شطرنج و سرکار خانم شادی پریدر سرمربی عزیزم تشکر کنم که همه شرایط لازم را برای ما فراهم کردند. وی بیان داشت: برای آینده از همین الان باید برنامه ریزی کرد و از مسئولین خواهش می کنم بیشتر به رشته شطرنج بها دهند چرا که این رشته در سال های اخیر مظلوم واقع شده و شطرنجبازان نابینا به حق و حقوق خود نرسیده اند. فکر می کنم کسب این 14 مدال تلنگری باشد تا توجه بیشتری به رشته شطرنج شود.
در ادامه فایل صوتی مصاحبه را دانلود کرده و گوش کنید.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *