شناسه خبر: 14563 منتشر شده در مورخ: 1397/7/19 ساعت: 18:54 گروه: ورزشی  
ابراهیمزاده: از عنوان قهرمانی ایران دفاع می کنیم/نعیمآبادی از شاگردانم راضی هستم

ابراهیمزاده: از عنوان قهرمانی ایران دفاع می کنیم/نعیمآبادی از شاگردانم راضی هستم

مربی تیم ملی گلبال مردان کشورمان گفت: آمده ایم تا در بازی های ۲۰18 جاکارتا، از عنوان قهرمانی ایران در این رشته که سال 2014 نیز به دست آمده است، دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید به بازی های پاراآسیایی جاکارتا، محمد ابراهیم زاده اظهار داشت: کره ایها در رشته گلبال ،در جهان و آسیا جایگاه ویژه ای دارند، بچه های ما بازی سختی را پشت سر گذاشتند اما برای بازی مقابل چین در شرایط خوبی هستند.
 او اضافه کرد: بی تردید تیم ملی ایران، بازی راحتی در برابر چین نخواهد داشت اما واقعیت این است که گلبالیستهای ایران نیز بسیار قدرتمند هستند .
مربی تیم ملی گلبال  در خصوص نتیجه بازی ایران و چین و کسب عنوان قهرمانی دور قبل در این رقابت‌ها گفت: گلبال غیر قابل پیش بینی است هر لحظه امکان گل زدن وجود دارد،با این حال ما آمده ایم از عنوان قهرمانی خود که در دومین دوره بازی های پاراآسیایی به دست آمد، دفاع کنیم .
نعیمآبادی : از عملکرد تیم راضی هستم
نعیم آبادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در برابر حریف چینی اظهار داشت : ما تنها سه ماه است تمریناتمان را آغاز کرده ایم، اما گلبالیست های چینی 24 ماه در اردو بودند.
فکر می کنم تیم ما عملکرد خوبی در برابر تیم چین داشت.
او در ادامه با بیان اینکه بانوان گلبالیست چینی از بهترینهای این رشته هستند توضیح داد : تیم حریف  به تازگی از اردوهای آماده سازی  کشور سوئد  آمده اند.
این آرامش و اعتماد به نفسی که بچه ها دارند اگر با حضور در اردوهای بیشتر همراه می شد، امروز نتایج بهتری کسب می کردیم .
لیلا  نعیم آبادی تاکید کرد با این وجود من از تیمم راضی هستم و به آنها افتخار می کنم بچه های نهایت تلاش خودرا کردند و با روحیه  تا این مرحله پیش آمدند.
او از امکانات و شرایطی که در اختیار بانوان برای آماده سازی گذاشته شده بود ابراز رضایت کرد و تنها خواسته تیمش را ،فرصت سازی برای حضور در اردوهای داخلی و خارجی عنوان کرد.
سرمربی تیم ملی گلبال بانوان در بخش دیگری از سخنانش به پتانسیل های ورزشی در این رشته اشاره کرد و اظهار داشت در تیم جوانان چندین ورزشکار خوب داریم که در آینده با دعوت از آنها خواهیم توانست تغییرات خوبی را ایجاد کنیم.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *