شناسه خبر: 14562 منتشر شده در مورخ: 1397/7/19 ساعت: 17:57 گروه: ورزشی  
وحید علی نجیمی به مدال طلای دوی 400 متر مردان رسید

وحید علی نجیمی به مدال طلای دوی 400 متر مردان رسید

دونده نابینای کشورمان موفق به کسب مدال طلای رقابت های دوی 400 متر مردان بازی‌های پاراآسیایی 2018 شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، در ادامه رقابتهای دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی 2018، وحید علی نجیمی نماینده کشورمان در ماده دوی 400 متر مردان کلاس T12 به مصاف حریفانش رفت که موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد.
علی نجیمی با ثبت حد نصاب 49.98 موفق به کسب مدال طلا شد.
نمایندگان تایلند با 50.94 و مالزی با 53.16 نقره و برنز گرفتند.
نجیمی : مردم ایران در طلای من شریک هستند / باید سه طلا می گرفتم
وحید علی نجیمی بعد از کسب دومین مدال طلای خود در این بازی ها گفت: می توانستم در این دوره سه مدال بگیرم اما متاسفانه خستگی مانع از این شد اما با اینحال خوشحالم که توانستم دومین طلای خود در این دوره را کسب کنم.
نجیمی ادامه داد: رکوردی که امروز از خودم به جا گذاشتم واقعا خیلی خوب بود . اگر خسته نبودم حتما رکورد بهتری را از خودم به جا می گذاشتم. توانایی که این سه طلا بگیرم را داشتم و در واقع پیش بینی ام همین کسب سه مدال طلا بود.
دارنده مدال طلای بازی های پاراآسیایی با انتقاد از برنامه ریزی برگزار کنندگان گفت: واقعا تایم برگزاری مسابقات بد بود. وقتی طلای 200 متر را گرفتم برای دریافت جایزه مدت زمان زیادی را معطل شدم و تا برسم دهکده 1 شب شد. ساعت 5 صبحم راهی ورزشگاه شدم که به همین دلیل در مرحله مقدماتی دچار مشکل شدم.
دونده سرعت ایران با تقدیر از مربیانش گفت: از زحماتی که مربی ام برایم کشید باید تقدیر کنم. من فقط دو ماه زمان داشتم که به این بازی ها برسم و از این زمان بهترین استفاده را بردم. از مردم ایران هم تشکر می کنم که آنها هم در مدال من سهیم هستند.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *