شناسه خبر: 14561 منتشر شده در مورخ: 1397/7/19 ساعت: 17:52 گروه: ورزشی  
هاجر صفرزاده با مصدومیت از خط پایان گذشت و نقره گرفت

هاجر صفرزاده با مصدومیت از خط پایان گذشت و نقره گرفت

مدال نقره ماده دوی 400 متر بانوان در کلاس T12 مسابقات دوومیدانی نابینایان به بانوی دونده کشورمان تعلق گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از اندونزی، فینال ماده دوی 400 متر بانوان در کلاس T12 مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عصر امروز برگزار شد که در این رقابت هاجر صفرزاده، نماینده شایسته کشورمان با رکورد 1.06.80 دقیقه به مدال نقره رسید. نمایندگان تایلند و هند به ترتیب با رکوردهای 1.03.38 و 1.07.03 دقیقه به مدال‌های طلا و برنز رسیدند.
این نتیجه در حالی رقم خورد که صفرزاده پیش از خط پایان رقابت نزدیک و فشرده‌ای با دونده هندی داشت. صفرزاده برای رسیدن به مدال نقره خودش را به سمت خط پایان پرتاب کرد که همین مسئله باعث مصدومیت او شد. بانوی دونده کشورمان بعد از این اتفاقات با کمک کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه و با برانکارد از زمین خارج شد.
صفرزاده: ۴۰۰ متر دوی مرگ است و برای کسب مدال مجبور شدم زمین بخورم/از عملکردم راضی نیستم
هاجر صفرزاده که دو مدال نقره و یک برنز بازی های پاراآسیایی جاکارتا را کسب کرده است، اظهار داشت: متاسفانه ۴۰۰ متر دوی مرگ است و من رقابت سختی با نفر سوم داشتم و در شرایطی که نزدیک بود نفر سوم از من عبور کند مجبور شدم خودم را به زمین بزنم و از خط پایان عبور کنم. 
وی که از ناحیه کتف و کمر دچار آسیب دیدگی شده است، اظهار داشت: شرایط خیلی بهتری دارم. بدون شک بازی های پاراآسیایی سطح خیلی بالایی دارد و دوندگان زیادی از کشورهای زیادی شرکت کرده اند اما من انتظار کسب مدال نقره نداشتم و می خواستم نتیجه بهتری کسب کنم.
دونده سرعتی بانوان کشورمان که نخستین تجربه خود را در بازی های پاراآسیایی کسب کرد، گفت: نخستین تجربه من در این بازی ها بود اما با روحیه دیگری در مسابقات شرکت کردم که در دوی ۲۰۰ متر نقره و در ۱۰۰ متر برنز گرفتم. من سه مدال کسب کردم اما از خودم راضی نبودم امیدوارم توانسته باشم زحمات مربی و خانواده و کسانی که برایم زحمت کشیدند را داده باشم. امیدوارم توانسته باشم همه را شاد کنم.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *