شناسه خبر: 14532 منتشر شده در مورخ: 1397/7/17 ساعت: 18:58 گروه: ورزشی  
پاکباز: به خاطر اشتباه خودم طلا را از دست دادم/حیدری نبود مربی ام را حس می کنم

پاکباز: به خاطر اشتباه خودم طلا را از دست دادم/حیدری نبود مربی ام را حس می کنم

دو پرتابگر وزنه نابینای ایران پس از کسب مدال نقره و برنز رقابت های پاراآسیایی به گفتگو با خبرنگاران پرداختند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، برنده مدال نقره پرتاب وزنه گفت: به خاطر یک اشتباه فنی از طرف خودم و مربی ام مدال طلا را از دست دادم.
سامان پاکباز بعد از کسب مدال نقره پرتاب نقره بازیهای پاراآسیایی اظهار داشت: نتیجه و مدال برایم راضی کننده نبود چون روی مدال طلای من حساب شده بود.
وی افزود: انتظار مدال طلا را داشتم و این مدال به هیچ وجه آنچیزی نبود که انتظار می رفت.
باید مدال طلا را می گرفتم اما به خاطر یک اشتباه فنی از سوی خودم و مربی ام این شانس را از دست دادم.
قهرمان نقره ای کشورمان در خصوص پیشرفت ازبکستان در دو و میدانی پاراآسیایی بیان داشت: ازبک ها نه تنها فقط در بازیهای پارا و نه تنها فقط در دو و میدانی، بلکه کلا در ورزش سرمایه گذاری خاصی کردند تا خود را به سطح اول آسیا برسانند.
مسعود حیدری: جای خالی مربی‌ام را به شدت احساس کردم/ در پرتاب دیسک جبران می‌کنم
پرتابگر وزنه مدال‌آور ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2018 مدعی شد در صورت حضور مربی‌اش در این بازی‌ها به مدالی بهتر از برنز دست پیدا می‌کرد.
مسعود حیدری بعد از مراسم اهدای مدال کلاس F12 ماده پرتاب وزنه مسابقات دوومیدانی پاراآسیایی 2018 ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در تمرینات رکورد خیلی خیلی خوبی زده بودم. قطعاً اگر مربی‌ام در اندونزی بود، نتیجه بهتری کسب می‌کردم. جای خالی مربی‌ام را به شدت احساس کردم. اگر مربی‌ام بود حتی می‌توانستم رکورد بازی‌های پاراآسیایی را بشکنم.
وی در ادامه افزود: در اینجا جا دارد از مربی اختصاصی‌ام آقای سپهرزاد تشکر کنم. ان‌شاءالله روز جمعه در ماده پرتاب دیسک جبران می‌کنم و نتیجه بهتری را به دست خواهم آورد.
پارادوومیدانی‌کار کشورمان در خاتمه تصریح کرد: سطح مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 خیلی بالاست. فدراسیون و انجمن دوومیدانی هم روی عملکرد ما در این رقابت‌ها خیلی حساب کرده است. متأسفانه من که نتوانستم به مدالی که می‌خواستم دست پیدا کنم.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *