شناسه خبر: 14530 منتشر شده در مورخ: 1397/7/17 ساعت: 18:45 گروه: ورزشی  
ظریف به مدال برنز دوی 100 متر مردان رسید

ظریف به مدال برنز دوی 100 متر مردان رسید

دونده کشورمان مدال برنز دوی 100 متر مردان در بازی های پاراآسیایی را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، در ادامه رقابت های دو و میدانی بازیهای پاراآسیایی 2018 جاکارتا و در روز سوم این مسابقات، امید ظریف صنایع دونده نابینا در ماده دوی 100 متر مردان کلاس T13 به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت با ثبت زمان 11.49 مدال برنز را از آن خود کرد.
دونده ازبک در این ماده با زمان 11:26 به مدال طلا و دونده تایلندی با 11:32 به مدال نقره رسیدند.
ظریف: دوره قبل با همین رکورد می شد مدال طلا گرفت
دارنده مدال برنز دوی صد متر بازیهای پاراآسیایی 2018 اندونزی گفت: در رقابتی دشوار و نزدیک با حریفانی سرسخت موفق به کسب مدال برنز شدم.
امید ظریف صنایع اظهار داشت: در مسابقه فینال در استارت قدری تاخیر داشتم اما خدا را شکر که در نهایت موفق شدم مدال برنز را برای کشورم به ارمغان بیاورم.
وی اضافه کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود. بعنوان مثال در دوره قبلی مسابقات با همین رکوردی که من امروز به مدال برنز رسیدم می شد به مدال طلا رسید. اما امروز دیدید که با این حد نصاب من به چیزی بهتر از مدال برنز نرسیدم. با این وجود باز هم خدا را شکر می کنم. قهرمان پارادومیدانی کشورمان در ادامه بیان داشت: یک تشکر ویژه از همسرم می کنم. ما امسال صاحب فرزند شدیم و ایشان خیلی زحمت کشید تا بستر مناسبی برای من ایجاد شود تا با روحیه بالا تمرین کنم و خودم را برای این مسابقات آماده کنم. همچنین تشکر می کنم از همه عزیزانی که در این سالها برای من زحمت کشیدند و این مدال من امروز به همه آنها تعلق دارد.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *