شناسه خبر: 14525 منتشر شده در مورخ: 1397/7/17 ساعت: 14:54 گروه: ورزشی  
جعفری پس از کسب مدال برنز جودوی نابینایان: خوشحالم شرمنده مردم ایران نشدم

جعفری پس از کسب مدال برنز جودوی نابینایان: خوشحالم شرمنده مردم ایران نشدم

جودوکار وزن منهای ۸۱ کیلوگرم کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات جودوی پاراآسیایی با غلبه بر حریف هندی خود، به مدال برنز رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، امید جعفری که  در دور نخست مسابقات با قرعه استراحت مواجه شده بود، در دور دوم نماینده فیلیپین را شکست داد و گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.

وی در این مرحله برابر میرزایف از ازبکستان شکست خورد و  از راه یابی به فینال بازماند.

جعفری در دیدار رده بندی در کمتر از یک دقیقه با امتیاز ایپون بر حریف هندی غلبه کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

در این وزن میرزایف نماینده ازبکستان با غلبه بر حریفی از کره جنوبی، به مدال طلای این دوره از بازی ها رسید.

علی عباس نژاد دیگر نماینده وزن -73 کیلوگرم کشورمان امروز با شکست مقابل حریفانی از کره جنوبی و ژاپن، از گردونه مسابقات حذف شد.

امید جعفری پس از کسب مدال برنز گفت: خوشحالم شرمنده خانواده و مردم ایران نشدم و در بخش انفرادی روی سکو رفتم. وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات برای آماده سازی جودوکاران توسط فدراسیون نابینایان فراهم شده بود اظهار داشت: آقای مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و آقای یوسفزاده سرمربی تیم، سعی کردند امکانات لازم و اردو های تمرینی زیادی را برای ما مهیا کنند. جعفری ادامه داد: تنها در زمینه برگزاری اردو های برون مرزی دچار کمبود بودیم و نتوانستیم در کمپ های تمرینی و تورنمنت های بین المللی حضور یابیم. وی تصریح کرد: تیم ما از نظر آمادگی جسمانی و فنی از همه تیم ها بالاتر است اما به علت اینکه تجربه رقابت های برونمرزی ما کم است، در رقابت ها با مشکل روبرو می شویم و به تجربه حریفان خود مسابقات را واگذار می کنیم. جودوکار وزن -81 کیلوگرم کشورمان اظهار داشت: همین تیم ازبکستان که توانسته سه طلا از چهار وزن را از آن خود کند، در کمپ های تمرینی متعدد از جمله کمپ های ژاپن و کره جنوبی شرکت کرده و با آماده سازی خوبی در مسابقات پاراآسیایی حضور یافته است. امید جعفری که سابقه مدال طلای تیمی و برنز انفرادی مسابقات پاراآسیایی اینچئون و مدال نقره رقابت های آسیایی را در کارنامه خود دارد در پایان گفت: پنجشنبه مسابقات بخش تیمی برگزار می شود و امیدوارم بتوانیم راهی فینال مسابقات شویم.

تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان ایران تا کنون موفق به کسب سه مدال برنز  در چهار وزن شده است.

روز گذشته میثم بنیطباء در -60 کیلوگرم و رضا غلامی در -66 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بودند.

امیر سرمدی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *