شناسه خبر: 14517 منتشر شده در مورخ: 1397/7/17 ساعت: 10:00 گروه: ورزشی  
کسب یک نقره و دو برنز دیگر برای دو و میدانی نابینایان/پاکباز از طلا باز ماند

کسب یک نقره و دو برنز دیگر برای دو و میدانی نابینایان/پاکباز از طلا باز ماند

مسابقات دو و میدانی سومین دوره رقابت های پاراآسیایی از صبح امروز در جاکارتا آغاز شده و نمایندگان کشورمان در مواد و کلاس های مختلف، به مصاف رقیبان خود رفته اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از جاکارتا، سامان پاکباز در کلاس F12 پرتاب وزنه با رکورد 15.19 متر به مدال نقره رسید. مسعود حیدری نیز با حدنصاب 14.47 متر مدال برنز را از آن خود کرد. . در این بخش البک سلطانوف از ازبکستان با پرتابی به طول 15.67 متر اول شد.

عذرا مهدوی‌کیا که روز گذشته یک مدال طلا در ماده دوی 1500 متر به دست آورده بود، امروز نیز به مصاف رقبای خود در ماده پرتاب نیزه کلاس F12/13 رفت و با ثبت رکورد 32.24 متر به مدال برنز رسید. ژائو پیوپینگ از چین با رکورد 44.96 متر اول شد و نماینده چین تایپه حدنصاب 34.26 متر را برجای گذاشت و به مدال نقره دست یافت.

عذرا مهدوی کیا با اشاره به دومین مدالش در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا گفت: خوشحالم که در ماده غیر تخصصی ام مدال گرفتم.

بانوی مدال آور ایران در پاراآسیایی ٢٠١٨ اظهار کرد: خدا را شکر که به مدال رسیدم و اصلا از مدال برنزم ناراحت نیستم، چون رشته اصلی من ١٥٠٠ متر است و در پرتاب نیزه تخصص ندارم.

او درباره حضورش در مسابقات پرتاب نیزه گفت: کلاس های من اول ماده استقامت بود که برداشتند و سرعت را جایگزین کردند. در کلاس های سرعت، پرتاب نیزه بود و من این رشته را انتخاب کردم. البته دوباره کلاس های استقامت اضافه شد، اما چون واقعا پرتاب نیزه را دوست داشتم در این ماده هم مسابقه دادم. خدا را شکر که به مدال هم رسیدم.

امیر سرمدی

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *