شناسه خبر: 14506 منتشر شده در مورخ: 1397/7/16 ساعت: 16:58 گروه: ورزشی  
نتایج دور چهارم مسابقات پارااسیایی شطرنج نابینایان/صدر نشینی امید کریمی و عاطفه نقوی

نتایج دور چهارم مسابقات پارااسیایی شطرنج نابینایان/صدر نشینی امید کریمی و عاطفه نقوی

رقابت های دور چهارم شطرنج نابینایان در بخش استاندارد در حالی عصر امروز در ورزشگاه پاکاپوتی جاکارتا به پایان رسید که امید کریمی در گروه b2-b3 آقایان و عاطفه نقوی در گروه b2-b3 بانوان صدر جدول را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از اندونزی، در دور چهارم و در بخش آقایان مهدی رومیفرد در گروه b1 نماینده ویتنام را از پیش روی برداشت، عرفان محمدعلیزاده در مقابل نماینده میانمار به تساوی رسید و حسن قدیری، دیگر نماینده کشور میانمار را مغلوب کرد.
در گروه b2 و b3 مجید باقری در برابر حریف قزاقستانی خود به نتیجه تساوی تن داد، علیرضا قورچی بیگی نتیجه را به حریف هندی خود واگذار کرد و امید کریمی نماینده کشور میزبان را شکست داد.
در رقابت های بخش بانوان و در گروه b1 خانم ملیحه صفایی مغلوب رقیب میانماری شد، لیلا زارعزاده حریف ویتنامی خود را از پیش روی برداشت و زهرا محمدی راد از نماینده کشور میانمار شکست خورد.
در رقابت های گروه b2 و b3 بانوان، عاطفه نقوی و فاطمه برقول با نتیجه تساوی میز شطرنج را ترک کردند و فریبا زنده بودی از سد حریفی از هند گذشت.
تا پایان دور چهارم مسابقات، امید کریمی در کلاس b2 و b3 آقایان و عاطفه نقوی در کلاس b2 و b3 بانوان، با سه و نیم امتیاز در صدر جدول قرار دارند.
صبح امروز و در جریان دور سوم رقابت های شطرنج، 4 برد، 4 شکست و 3 تساوی نصیب شطرنج بازان نابینا و کم بینای کشورمان شده بود.
مسابقات پاراآسیایی شطرنج نابینایان و کم بینایان که برای نخستین بار در این تورنمنت بزرگ برگزار می شود دارای دو بخش استاندارد و سریع است و روز چهارشنبه پس از پایان مسابقات استاندارد، رقابت های سریع آغاز می شود.
مدال های این رشته در هر دو بخش تیمی و انفرادی و در هر دو قسمت استاندارد و سریع توزیع خواهد شد.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *