شناسه خبر: 14505 منتشر شده در مورخ: 1397/7/16 ساعت: 12:15 گروه: اجتماعی  
۸۶ درصد از کمک‌ها به آسایشگاه کهریزک، مردمی است

۸۶ درصد از کمک‌ها به آسایشگاه کهریزک، مردمی است

مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک گفت: ۸۶ درصد از کمک‌ها از طریق کمک‌های مردمی تامین می‌شود و ۱۴ درصد مابقی از طریق نهادهایی که مددجو معرفی می‌کنند و در ۶ ماه امسال بهزیستی و کمیته امداد سهم خود را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش ایران سپید حسن احمدی اظهار کرد: مؤسسه خیریه کهریزک امروزه با حمایت از نیازمندان واقعی جامعه، توانسته کمک شایانی به سایر نهادهای اجتماعی از جمله سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک با اشاره به حمایت از 3 هزار نفر سالمندان، معلولان ، بیماران ام اس و کودکان مبتلا به اوتیسم گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک فقط خواست مددجویان تهرانی نیست و یک مجموعه ملی و کشوری محسوب می‌شود که در واقع کمک کار کمیته امداد و سازمان بهزیستی است.

احمدی افزود: 86 درصد از کمک‌ها از طریق کمک‌های مردمی تأمین می‌شود و 14 درصد مابقی از طریق نهادهایی که مددجو معرفی می‌کنند مانند بهزیستی و امداد تأمین می‌شود، در 6 ماهه ابتدای سال 1397 بهزیستی به ازای هر نفر 1 میلیون و پنجاه هزار تومان و کمیته امداد امام خمینی 200 هزار تومان پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه آسایشگاه کهریزک در ماه‌های اخیر با مشکلاتی در خصوص میزان کمک‌های مردمی روبرو شده است،گفت: یک هزار و 750 معلول،سالمند،بیمار خاص و ... تحت پوشش آسایشگاه کهریزک قرار دادند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک بیان کرد: هم اکنون تعامل  خوبی بین این مجموعه با نهادهای حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد برقرار شد و تلاش می‌کنیم این تعامل را افزایش دهیم و بتوانیم از ظرفیت یکدیگر استفاده کنیم. به نقل از تسنیم

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *