شناسه خبر: 14462 منتشر شده در مورخ: 1397/7/12 ساعت: 16:48 گروه: ورزشی  
حسام آبادی: از مردم میخواهم ما را دعا کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم

حسام آبادی: از مردم میخواهم ما را دعا کنند تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم

ملی پوش گلبال بانوان گفت: سعی می کنیم بهترین عملکرد خود را در مسابقات پاراآسیایی به نمایش بگذاریم و از مردم کشورم هم می خواهم دعاگوی ما در این راه باشند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از اندونزی، مریم حسام آبادی در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم ایران در دهکده مسابقات پاراآسیایی گفت: دو روز است که به جاکارتا رسیدیم و شرایط خوبی داریم. تنها گرمای هوا کمی اذیت می کند که آن هم وقتی درگیر مسابقات شویم، دیگر به چشم نمیآید. البته شرایط در محل اسکان و رستوران دهکده مناسب است. وی ادامه داد: از آنجا که یکی از اردو های خود را در تابستان در شهر گرگان برگزار کردیم، به هوای شرجی اینجا کمی عادت داریم.
حسام آبادی با بیان اینکه اولین بار است به همراه تیم ملی در آوردگاه پاراآسیایی حضور می یابد گفت: روز جمعه 13 و شنبه 14 مهر، قرار است دو جلسه تمرینی داشته باشیم و رقابتهای ما از روز یکشنبه آغاز می شود.
وی در پایان گفت: طی سه ماه اخیر به صورت متناوب در اردو های تمرینی حضور یافتیم و قول می دهیم با دعای خیر مردم، بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را در جاکارتا به دست آوریم
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *