شناسه خبر: 14459 منتشر شده در مورخ: 1397/7/12 ساعت: 16:32 گروه: ورزشی  
نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی کامل است/ تکرار قهرمانی اینچئون هدف ماست

نباتی: تیم ملی گلبال در آمادگی کامل است/ تکرار قهرمانی اینچئون هدف ماست

سرمربی تیم ملی گلبال مردان کشورمان معتقد است ملی پوشان به آمادگی کامل رسیده اند و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، می توانند عنوان قهرمانی دوره گذشته مسابقات پاراآسیایی را تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران سپید از اندونزی، مهدی نباتی گفت: رقبای اصلی ما از کشور های چین، کره جنوبی، ژاپن و عراق است و گلبال در این کشور ها سال به سال در حال پیشرفت است. امیدوارم ما نیز از این سیر پیشرفت عقب نمانیم و بتوانیم خود را در سطح بالای قاره کهن نگه داریم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان با اشاره به گروه بندی مسابقات اظهار داشت: بازی ها با حضور هشت کشور و در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود. ایران با کشور های ژاپن، مالزی و عراق هم گروه است و در گروه دیگر مسابقات، چین، کره جنوبی، تایلند و قطر به مصاف هم می روند. سپس از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می کنند و به صورت ضربدری ، به مصاف هم می روند. نباتی در پایان بیان داشت: امیدوارم حادثه خاصی پیش نیاید تا بتوانیم روی سکو قرار بگیریم و از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
امیر سرمدی
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *