شناسه خبر: 14443 منتشر شده در مورخ: 1397/7/11 ساعت: 08:40 گروه: فرهنگی  
برگزاری طرح ملی حفظ قرآن ویژه معلولان و نابینایان کشور

برگزاری طرح ملی حفظ قرآن ویژه معلولان و نابینایان کشور

طرح ملی حفظ قرآن مشکوة ویژه معلولان و نابینایان کشور به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور و با همکاری سازمان بهزیستی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید این طرح جهت استفاده آسان‌تر از معلولان و نابینایان به صورت غیرحضوری (تلفنی) برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن می‌توان به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقاء سطح علمی معلولان کشور و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده جهت تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.

از دیگر اهداف این طرح، ایجاد شور و نشاط و حس مفید بودن در بین نابینایان کشور، حفظ آیات و سوره‌های قرآن کریم توسط نابینایان کشور، توانایی بهره‌گیری از قرآن کریم، حمایت معنوی از معلولان کشور و ارتقای روحیه معنوی ایشان و ایجاد حرکتی پویا و رو به رشد جهت ارتقای فرهنگ قرآنی کشور است.
یادآور می‌شود، مهلت ثبت نام تا پایان مهرماه ۱۳۹۷ و از طریق سایت www.isqa.ir است و برخورداری مخاطبان طرح از سطح روخوانی و روان‌خوانی مطلوب در این طرح الزامی است. 
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۴۰۲۸۸۲ و ۶۶۹۷۰۷۷۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند. به نقل از ایکنا
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *