شناسه خبر: 144 منتشر شده در مورخ: 1392/7/28 ساعت: 15:43 گروه: اجتماعی  
اختتامیه المپیاد ورزشی محلات برگزار می شود
نگاهی به برنامه های ورزشی پاییزه شهرداری تهران

اختتامیه المپیاد ورزشی محلات برگزار می شود

معاون ورزش مردان سازمان شهرداری تهران با اعلام برنامه های ورزشی پاییزه شهرداری پایتخت از برگزاری اختتامیه المپیاد ورزشی شهرداری در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش ایران سپید محمد رضایی با اشاره به پایان یافتن مرحله مسابقات درون گروهی لیگ محلات، المپیاد محلات و ورود تیم ها به سطح پهنه ها طی پاییز امسال، گفت: این برنامه در 18 رشته دارت، شطرنج ، بدمینتون ، فوتبال دستی، آمادگی جسمانی، دوچرخه سواری، دو میدانی، ژیمناستیک، اسکیت، تیر و کمان ، والیبال، شنا، کاراته ، تکواندو، فوتسال، کشتی و فوتبال گل کوچک جریان دارد به طوری که از 15 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا دی ماه ادامه دارد.

رضایی افزود: درحال حاضر مسابقات در سطح چهارپهنه شمال غرب ،جنوب شرق ، شمال شرق و جنوب غرب ادامه دارد به طوری که در این مرحله دو قهرمان از هر منطقه به پهنه آمده و در پایان قهرمان های هر رشته تعیین می شوند.

معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات المپیاد و لیگ محلی اظهار کرد: بدون داشتن یک جسم سالم، داشتن روحیه مطلوب مقدور نیست اما برگزاری مسابقات و گسترش ورزش محلات علاوه بر تاکید بر سلامت شهروندان،نشاط و شادابی جوانان را در اوقات فراغت تامین می کند به طوری که بر اساس آمارها درصد بالایی از جوانان محلات در برنامه های ورزشی شهرداری مشارکت می کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری المپیاد ورزشی فرصت شناسایی استعدادهای محلی در وادی قهرمانی را ایجاد کرده به طوری که در دور نهایی مسابقات، شاهد حضور کارشناسان فدراسیون ها هستیم از این رو بر این باوریم که برگزاری المپیاد توانسته است فرصت وصل کردن محلات به فدراسیون ها باشد.

معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: تمام افرادی که در زمینه ورزش به مراحل قهرمانی رسیده اند از محلات رشد کرده اند و به نوعی برگزاری مسابقات لیگ و المپیاد باعث تقویت انگیزه افراد برای ادامه فعالیت تا رسیدن به ورزش قهرمانی می شود.

پایان پارالمپیاد جانبازان و معلولان شهر تهران درآبان ماه

رضایی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت های سازمان ورزش شهرداری تهران توجه و رسیدگی به جانبازان و معلولین است، افزود: این مسابقات که همزمان با هفته دفاع مقدس آغاز شده است در 10 رشته از قبیل شنا، تنیس روی میز، فوتبال قطع عضو،فئتبال سی پی ، والیبال نشسته ، بسکتبال با ویلچر ، وزنه برداری، دارت و تیر اندازی  تا آبان ماه ادامه پیدا می کند.

معاون ورزش مردان سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص المپیاد فرزندان و کارکنان شهرداری تهران نیز اظهار کرد: این مسابقات در 10 رشته ایرهاکی، دو، گلف پارکی، پرتاب حلقه بسکتبال، فوتبال دستی، بدمینتون، پرتاب پنالتی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و شطرنج در حال برگزاری است

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *