شناسه خبر: 14379 منتشر شده در مورخ: 1397/7/7 ساعت: 08:28 گروه: اجتماعی  
مناسب سازی ۹۰ درصد معابر منطقه ۹ برای جانبازان و معلولان

مناسب سازی ۹۰ درصد معابر منطقه ۹ برای جانبازان و معلولان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به مناسب سازی فضاهای شهری برای جانبازان و توانخواهان ، گفت : ۹۰ درصد از معابر این منطقه برای تردد معلولان و جانبازان مناسب سازی شده است .

به گزارش ایران سپید عباس روحانی مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته طرح ‌های متعددی برای مناسب سازی پیاده‌روها ، بوستان‌ها و خیابان‌های شهر به اجرا درآمده است تا جانبازان و معلولان با خیالی آسوده در شهر تردد کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۰ درصد از فضای منطقه ۹ مناسب سازی شده است ، افزود : مناسب سازی نقاط پرحادثه و پیاده‌روهای سطح منطقه بر اساس اولویت در دست اجرا است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان به هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : آرامش امروز کشور و شهر را مدیون شهدای انقلاب و شهدای دوران هشت ساله دفاع مقدس و سرداران و فرماندهان بزرگ هستیم که شجاعانه در مقابل دشمن ایستادند.

روحانی با بیان اینکه یادآوری سال‌های دفاع مقدس برای کسانی که آن زمان و شرایط را درک نکرده‌اند ، حائز اهمیت است ، اظهار کرد : باید تعاملی میان دو نسل امروزی و گذشته برقرار شود ، جوانان باید دوران های بحرانی که کشور پشت سر گذاشته است را درک کنند تا بدانند آرامش امروز را مدیون این شهدا و رشادت های آنان هستیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *