شناسه خبر: 14377 منتشر شده در مورخ: 1397/7/5 ساعت: 09:05 گروه: اجتماعی  
"اتوبوس مدرسه" در خیابان های منطقه 8

"اتوبوس مدرسه" در خیابان های منطقه 8

شهردار منطقه 8، از راه اندازی اتوبوس مدرسه از اول مهرماه در این منطقه خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 8، بهمن نوری با اعلام این خبر افزود: مسیر حرکتی این اتوبوس از خط رسالت به میدان قیام است؛ یعنی اتوبوس از میدان رسالت وارد خیابان مدنی شده و از این مسیر به سمت گلبرگ  می رود و از دور برگردان کرمان دوباره به سمت مدنی - جنوب حرکت می کند.

وی گفت: اتوبوس های مدرسه منطقه ما پس از این مسیر به سمت چهار راه سبلان و خیابان نامجو واقع در منطقه 7 می روند و از این محدوده به خیابان انقلاب وارد می شوند؛ پس از آن هم از پل روشندلان به سمت میدان های بهارستان و قیام در منطقه 12 ادامه مسیر می دهند.
شهردار منطقه 8 ادامه داد: این اتوبوس ها در مسیر رفت از مناطق 8، 7 و 12 عبور می کنند؛در منطقه 8، در مسیر رفت، هفت ایستگاه داریم و در مسیر برگشت هم شش ایستگاه طراحی کرده ایم.
وی افزود: ایستگاه های این خط اتوبوس، از دیگر خطوط اتوبوسرانی مجزا و دارای خط کشی و تابلو ویژه هستند.
تمامی ایستگاه ها هم  مناسب سازی و ایمن سازی شده اند.
این مدیر ارشد شهری با اشاره به اینکه اتوبوس های این خط متفاوت با دیگر اتوبوس های تهران است، اضافه کرد: این اتوبوس ها با نوشته "اتوبوس مدرسه" از اتوبوس های دیگر متمایز شده اند و در ساعت شروع و پایان مدارس در سطح شهر فعال هستند.
وی عنوان داشت: این طرح به دانش آموزان مقطع متوسطه اختصاص دارد و در سال های گذشته به صورت پایلوت در مناطق 4 و 8 اجرایی شده است. 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *