شناسه خبر: 14310 منتشر شده در مورخ: 1397/6/31 ساعت: 14:41 گروه: فرهنگی  
خودباوری و توانمندی های علمی در راستای بومی سازی دانش جهانی
در پرسمان رادیو گفت و گو بررسی می شود؛

خودباوری و توانمندی های علمی در راستای بومی سازی دانش جهانی

برنامه پرسمان رادیو گفت و گو یکم مهر به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، خودباوری و توانمندی های علمی  در راستای بومی سازی دانش جهانی را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش ایران سپید به نقل از به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، این شبکه رادیویی در راستای تحقق شعار سال برنامه‌ای را با عنوان پرسمان روی آنتن می‌برد که به مطالبه‌گری از مسئولان پیرامون نجوه اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی در کشور می پردازد.

بهزاد محمودزاده تهیه کننده پرسمان با بیان اینکه این برنامه همه روزه ساعت 11:45 از رادیو گفت و گو روی آنتن می رود، گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بناداریم تا برنامه پرسمان را در قالب ویژه برنامه تقدیم مخاطبان نماییم.
وی در ادامه افزود: پرسمان قصد دارد تا در برنامه یکم مهر به بهانه هفته دفاع مقدس خودباوری و توانمندی‌ های علمی  در راستای بومی سازی دانش جهانی را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.
این تهیه‌کننده رادیو گفت و گو یادآور شد: دکتر محمد مهدی‌نژاد نوری عضوهیات علمی دانشگاه مالک اشتر و دکتر علی‌حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور مهمانان تلفنی این برنامه هستند که در خصوص موضوع برنامه سخن می‌گویند. 
اقتصاد مقاومتی و تولید ملی جزو مهم ترین محورهایی خواهد بود که مهمانان برنامه در کنار موضوعی اصلی برنامه در خصوص آن به بحث و تبادل نظر می پردازند.                
مخاطبان می‌توانند برای ارتباط با پرسمان و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو از طریق سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 اقدام نمایند.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *