شناسه خبر: 14285 منتشر شده در مورخ: 1397/6/26 ساعت: 13:10 گروه: اجتماعی  
نظارت مداوم بر مراکز نگهداری غیر دولتی معلولان

نظارت مداوم بر مراکز نگهداری غیر دولتی معلولان

مدیرکل دفتر توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی از نظارت مداوم بر عملکرد مراکز نگهداری غیردولتی تحت پوشش این سازمان خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر مصطفی سراج گفت: نظارت بر مراکزی که پروانه فعالیت آنها از سوی بهزیستی صادر شود برعهده این سازمان است و فرقی میان مراکز دولتی و خصوصی در نظارت وجود ندارد.

وی گفت: نظارت های مداوم و پی در پی از فعالیت بر عملکرد مراکز نگهداری سالمندان و معلولان انجام می شود و در صورت بروز تخلف به آنها تذکر داده می شود.

مدیرکل دفتر توانبخشی و مراقبتی سازمان بهزیستی افزود: هنگامی که یک مرکز نگهداری از دستگاه حکومتی پروانه دریافت می کند، در این صورت وظیفه دستگاه است که بر فعالیت مرکز نظارت داشته باشد و این گونه نیست که بگوییم چون مرکز غیردولتی است، رها شود.

سراج با اشاره به اینکه علاوه بر بهزیستی کل، بهزیستی استان ها نیز به مراکز غیردولتی فعال در آن استان نظارت دارند، گفت: برای هر مرکز ضوابط و مقرراتی در نظر گرفته شده است و در صورتی که آنها را اجرایی نکنند، برخورد می شود.

به گفته وی، در مرحله اول تذکر داده می شود و در صورت تکرار تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *