شناسه خبر: 14268 منتشر شده در مورخ: 1397/6/25 ساعت: 10:12 گروه: دانش و فن آوری  
اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت شرق پایتخت

اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت شرق پایتخت

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان خانواده های بی بضاعت و بانوان سرپرست خانوار لوازم التحریر اهدا می شود.

به گزارش ایران سپید  به نقل از به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 8، سعید شریفی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر افزود: این اقدام به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار و نیز کمک به خانواده های بی بضاعت و محروم  صورت می گیرد که به گونه ای با تبعیض در برخورداری از لوازم التحریر مناسب هم مقابله کرده باشیم.

وی در تشریح برنامه های معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در طرح استقبال از مهر اضافه کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس با ایام  محرم، برنامه های ویژه ای در قالب مدح حادثه عاشورا و اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا در مدارس برگزار می شود.
معاون شهردار منطقه 8 گفت: برنامه های آموزشی با هدف آشنایی دانش آموزان با مواردی همچون رعایت ایمنی هنگام عبور و مرور از خیابان، ایمنی استفاده از سرویس مدارس، آموزش مهارت های اجتماعی با هدف افزایش اعتماد به نفس، در قالب آموزش های شهروندی در مدارس شرق تهران اجرا می شود.
 وی تاکید کرد: با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادی و آماده شدن دانش آموزان برای شروع سال تحصیلی جدید، افزایش روحیه همکاری و مشارکت در دانش آموزان، مسابقات ورزشی از جمله طناب کشی، دارت، پرتاب توپ و آمادگی جسمانی در طرح استقبال از مهر امسال را نیز در نظر داریم.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 8 برگزاری کارگاه های آموزشی و گرشگری شامل برگزاری کارگاه اعتماد به نفس، آموزش ارتقای هوش اجتماعی، چگونگی مقابله با استرس و آموزش خود مراقبتی به دختران را از دیگر برنامه های آغاز سال تحصیلی جدید این معاونت عنوان کرد.
وی با تاکید بر مدیریت اوقات فراغت و افزایش نشاط در خانواده ها افزود: برگزاری تور یکروزه آموزشی ویژه دانش آموزان و بانوان در سرای محلات و بازدید از اماکن تاریخی و موزه ها از دیگر برنامه های این معاونت در راستای توسعه و ترویج افزایش شادابی و نشاط است.
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *