شناسه خبر: 14070 منتشر شده در مورخ: 1397/6/6 ساعت: 09:46 گروه: فرهنگی  
فرهادی در راه کسب سومین اسکار

فرهادی در راه کسب سومین اسکار

«همه می‌دانند» ساخته جدید کارگردان ایرانی اصغر فرهادی در فهرست نامزدهای احتمالی اسکار 2019 اسپانیا قرار گرفت.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا «همه می‌دانند» فرهادی، به همراه دو فیلم «قهرمانان» و «نبوغ» به کارگردانی خاویر فسر و آیتور اررگی، در فهرست پیش‌انتخاب اسپانیا برای حضور در نودویکمین دوره اسکار اعلام شدند.

6 سپتامبر (15 شهریور ماه) اعضای آکادمی هنرها و علوم سینمایی اسپانیا از میان سه فیلم یاد شده، نام یک فیلم را بعنوان اثر رقابت کننده در بزرگترین رخداد سینمایی جهان اعلام خواهد کرد. 
مراسم اسکار 2019 در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) برگزار خواهد شد و اسامی نهایی نامزدهای اسکار در تاریخ 22 ژانویه (2 مهر ماه) اعلام می‌شود.
پیشتر «همه می‌دانند» با بازی پنلوپه کروز و خاویر باردن در افتتاحیه هفتادویکمین جشنواره کن به نمایش درآمد.
به گفته فرهادی طرح اولیه فیلم برای نخستین بار 15 سال پیش با دیدن تصویری از یک پسر بچه گمشده در یکی از خیابان‌های جنوب اسپانیا به ذهن وی رسیده است. 
کارگردان فیلم سینمایی فروشنده، در جدیدترین ساخته خود، داستان زنی به نام لائورا (با بازی پنولوپه کروز) را روایت می کند که برای شرکت در مراسم ازدواج خواهرش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی‌گردد. در این سفر که پیش‌بینی می‌شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره‌ای به وقوع می‌پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تاثیر می‌گذارد.
«ریکاردو دارین» بازیگر آرژانتینی، «ادوارد فرناندز»، «باربارا لنی»، «الویرا مینگز»، «ایما کوئستا»، «روژه کاسا مایور» و «رامون باره‌آ» از دیگر بازیگران اصلی فیلم سینمایی «همه می دانند»، هستند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *