شناسه خبر: 14046 منتشر شده در مورخ: 1397/6/4 ساعت: 09:15 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه یکشنبه 4 شهریور 1397

روزنامه یکشنبه 4 شهریور 1397

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ادامه دارد - تنها گذاشتن دولت، اشتباهی نابخشودنیست - پزشکان ایرانی دانشمندان برتر منطقه هستند - وادی شعر؛ منوچهر نیستانی - توانستیم انتظارات سرمربیان رشته های مختلف را برآورده کنیم - سهل انگاری عجیب؛ زهرا نعمتی به مسابقه نرسید - انتقام اسیدی از همسر صیغه ای

روزنامه «ایران سپید»

یکشنبه 4 شهریور 1397

14 ذی الحجه 1439

26 آگوست 2018

سال بیست و دوم شماره 5935

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

.........عناوین این شماره.......

افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ادامه دارد 2

تنها گذاشتن دولت، اشتباهی نابخشودنیست 6

پزشکان ایرانی دانشمندان برتر منطقه هستند 8

وادی شعر؛ منوچهر نیستانی 10

توانستیم انتظارات سرمربیان رشته های مختلف را برآورده کنیم 14

سهل انگاری عجیب؛ زهرا نعمتی به مسابقه نرسید 16

انتقام اسیدی از همسر صیغه ای

 

.........ویژه

* افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ادامه دارد: سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روند افزایش مستمری پرداختی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) با هدف کاهش فقر و زمینه سازی برای توانمندسازی آنها همچنان ادامه خواهد یافت. انوشیروان محسنی بندپی اظهار کرد: در اوج درآمدهای نفتی کشور مستمری مددجویان یک نفره ۵۳۰ هزار و خانواده های پنج نفره یک میلیون ریال بود، اما از پارسال دولت این مبالغ را با هدف توانمندسازی و توسعه اشتغال به تربیت، به یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال افزایش داد. وی بیان کرد: این مبالغ در بودجه امسال هم با رشد ۱۴ درصدی همراه بود که نشان میدهد دولت توجه و تأکید زیادی به توانمندسازی گروههای محروم و اقشار آسیب پذیر دارد. سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: علاوه بر بودجه امسال کمیته امداد و بهزیستی، ۱۲ هزار میلیارد ریال برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد و ۶ هزار میلیارد ریال به منظور توانمندسازی مددجویان بهزیستی در نظر گرفته شده که میتواند زمینه ساز افزایش فرصتهای شغلی این گروههای خاص و آسیب پذیر باشد. محسنی بندپی ادامه داد: یکی از کارهای بزرگ دولت برای حمایت از اقشار آسیب پذیر، کاهش نفرات پشت نوبت برای اضافه شدن به جمع مددجویان و بهره مندی آنها از تسهیلات اشتغالزا است که امسال ۷۶۰ هزار نفر از مزایای این اعتبارات بهره مند خواهند شد. به گفته وی، نگاه دولت اشتغالزایی پایدار و مولد و نگاه علمی به اشتغال فراگیر و روستایی است که گلستان با قرار گرفتن در رده پنجم استانهای دریافت کننده اعتبارات وام اشتغال روستایی، از استانهای پیش رو و پیشگام اجرای این طرح است.

* جلوگیری از لغو بیمورد سرویس معلولان و برخورد با پرسنل متخلف: مجید فراهانی در جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: عدم تحقق دسترس پذیری شهر برای معلولان سبب شده است تا این گروه از شهروندان از حق زندگی در شهر به صورت کامل برخوردار نشوند، در این شرایط هرچه میزان معلولیت جسمی و حرکتی عزیزان بیشتر باشد، مشکلاتشان برای رفت و آمد، کار و زندگی در سطح محله و شهر بیشتر است. وی ادامه داد: در چنین شرایطی فراهم نمودن دسترسی، حمل و نقل آسان برای رتق و فتق امور تحصیلی، درمانی و نیازهای حیاتی این عزیزان کمترین خدمتی است که شهرداری از طریق سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولان باید ارائه کند. این عضو شورای شهر تهران گفت: متأسفانه این خدمترسانی در ماههای اخیر با لغو سرویس از سوی سامانه در خدمترسانی به جانبازان و معلولان مواجه شده است و فقدان ارائه دلیل شفاف برای لغو سرویس رزرو شده سبب شده است تا در پیگیریهای تلفنی شهروندان، اپراتورهای سامانه به جای پاسخ درست و مؤدبانه به بد اخلاقی و در مواردی توهین به شهروندان مبادرت کنند که این رفتار ناشایست سبب دلگیری و طرح شکایت معلولان در سامانه نظارت همگانی ۱۸۸۸ شهرداری تهران شده است که به این موضوع در گزارش شماره ۱۲/۱۱۳۷/۹۷/م سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز اشاره شده است. متأسفانه هنگامی که نمیتوانیم انتظار به حق جانبازان و معلولان عزیز در خدمترسانی به موقع و با کیفیت را پاسخگو باشیم، شاهد آن هستیم که یک کارمند خاطی با بی ادبی به جای پوزش و عذرخواهی با رفتار بی ادبانه و توهینآمیز خود زمینه نارضایتی و احساس تبعیض نسبت به این عزیزان را فراهم میسازد. این روند و رفتار واقعاً غیر قابل پذیرش و نیازمند برخورد با متخلفان است. به عنوان نماینده مردم تهران در اجرای بند ۳ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم خدمترسانی شایسته سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولین به این عزیزان و جلوگیری از بینظمی و لغو بیمورد سرویسها و برخورد با پرسنل متخلفی که با رفتار بی ادبانه خود زمینه نارضایتی این شهروندان عزیز را فراهم آوردند»، به شهرداری تهران تذکر میدهم.

........سیاسی

* تنها گذاشتن دولت، اشتباهی نابخشودنیست. حسن روحانی، رئیس جمهوری صبح روز شنبه در مراسم تجدید بیعت هیئت دولت با آرمانهای حضرت امام در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی با بیان اینکه امروز روزی نیست که باری که بر دوش داریم، بر دوش دیگری بیفکنیم و باید یاری برسانیم، اظهار داشت: تنها گذاشتن دولت و به این فکر بودن که کسی میتواند حساب خود را از حساب دولت جدا کند، اشتباهی محض و نابخشودنی است.

* وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران بعد از خروج آمریکا از برجام و اِعمال تحریم مجدد بر پایه قرارداد ١٩۵۵، از آمریکا شکایتی در بین المللی دادگستری لاهه مطرح کرده است. ما معتقدیم جمهوری اسلامی از موضع بسیار قوی برخوردار است؛ البته آمریکاییها ممکن است چنین موضوعاتی را در دیوان لاهه مبنی بر درخواست مذاکره مجدد مطرح کنند، اما این حرکت کاملاً تبلیغاتی است. دیوان قطعاً به تمامی جوانب پرونده ایران توجه دارد. ما معتقدیم دعوای مذکور کاملاً حقوقی است و امیدواریم دیوان به نفع جمهوری اسلامی ایران رأی دهد.

* محسن رضایی در پاسخ به کنایه جناب خان نوشت: از دوازده انتخابات ریاست جمهوری، در دوتای آنها شرکت کردم و در هر دو انتخابات، به نقل از نظرسنجی ها با برنامه ترین کاندیداها بودم. محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار ویدئویی از برنامه خندوانه در صفحه اینستاگرامش به کنایه جناب خان با هشتگ جناب خان پاسخ داد. او نوشت: از این که با شوخی با من و امثال من در این شرایط دشوار اقتصادی، مرهمی بر دردهای مردم میگذارید، از شما و رامبد جوان متشکرم.

* علی قربانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سؤال از رئیس جمهوری در شرایط کنونی به مصلحت نیست، گفت: این اقدام بازخورد مثبت در حل مشکلات اقتصادی کشور نخواهد داشت.

 

.......بهداشت و سلامت

* پزشکان ایرانی دانشمندان برتر منطقه هستند: وزیر بهداشت به مناسبت هفته دولت با اشاره به اینکه تعداد دانشمندان ایران در حوزه پزشکی با کشورهای منطقه قابل مقایسه نیست، گفت: ایران ۳ برابر عربستان، چند برابر مصر و ۲ برابر ترکیه دانشمند برتر دارد. هاشمی افزود: میزان ارز اختصاص یافته به حوزه دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی تا کنون بسیار کمتر از ارز اختصاص یافته برای برخی کالاها مانند خودرو، روغن، کنجاله و بقیه کالاهای اساسی است؛ البته اکنون در مسیر منطقی تخصیص ارز قرار گرفته ایم. تا دو سه هفته آینده لیست داروها و تجهیزات پزشکی که ارز دریافت کرده اند، در اختیار ما قرار میگیرد. وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر ۹۰۰۰ قلم ملزومات و دارو و مواد جانبی وجود دارد که باید ارز مورد نیاز آن تأمین شود، اما در لیست وزارت صنعت و بانک مرکزی، ۸۰۰ کد وجود دارد.

* تاتو، ابتلا به ایدز و هپاتیت را به همراه دارد: یک متخصص پوست به جوانان توصیه کرد روی پوست بدن به ویژه دستها تاتو انجام ندهند، زیرا سبب انتقال بیماریهایی مانند ایدز و هپاتیت میشود. ابو الفضل کرمی افزود: در تاتو، سوزن در یکی از سدهای دفاعی بدن نفوذ و همراه خود عوامل میکروبی را وارد بدن میکند. رنگهای تاتو ممکن است واکنشهای ایمنی بدن را تحریک کنند. با انجام تاتو سلولها ملتهب، بنفش رنگ و به صورت دانه های تسبیح برجسته میشوند و سیستم ایمنی بدن را ضعیف میکنند. رنگهایی که در تاتو استفاده میشوند، به خصوص رنگ قرمز ممکن است ایجاد حساسیت کنند. این حساسیتهای پوستی، سالها پس از انجام تاتو ممکن است ظاهر شوند. پزشکان پوست گاهی برای از بین بردن چنین حساسیتهایی، مجبورند از داروهای هورمونی قوی استفاده کنند. عوارض موضعی مانند زرد زخم و تبخال از دیگر عوارض تاتو به شمار میروند، اما هپاتیت و ایدز به دلیل اینکه تا مدتها بی علامت هستند، شخص از وجود آنها بی خبر میماند. این بیماریها تنها زمانی علامتدار میشوند که قابل معالجه نخواهند بود.

........وادی شعر

* منوچهر نیستانی: نیستانی در سال ۱۳۱۵ خورشیدی در کرمان متولد شد. او تحصیلات ابتدایی را در زادگاهش به پایان رساند. تحصیلات متوسطه را در دبیرستان دار الفنون تهران پشت سر گذاشت، سپس در سال ۱۳۳۴ خورشیدی به دانشسرای عالی تهران راه یافت و در رشته زبان و ادبیات فارسی فارغ التحصیل گردید. از سال ۱۳۳۷ تا ۱۳۴۲ در دبیرستانهای شاهرود به تدریس ادبیات فارسی پرداخت؛ سپس به تهران منتقل شد و در سال ۱۳۵۷ بازنشسته گردید.

نخستین شعرهای نیستانی در روزنامه های بیداری و هفت و اندیشه کرمان به چاپ رسید و اولین دفتر شعرش با نام «جوانه» در سال ۱۳۳۳ در کرمان منتشر شد. مجموعه شعر بعدی نیستانی در سال ۱۳۳۷ با عنوان «خراب» در تهران چاپ شد. در همان سال خارستان دیوان ادیب قاسمی کرمانی را با تصحیح و تحشیه منتشر کرد. مدتی نیستانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار شد و اشعار و ترانه هایی برای کودکان سرود. سومین دفتر شعر نیستانی با نام «دیروز، خط فاصله» به سال ۱۳۵۰ منتشر شد.  برگزیده اشعاری از او با نام «دو با مانع» در سال ۱۳۶۹ چاپ شد. وی علاوه بر سرودن شعر، در زمینه پژوهش ادبی و ترجمه نیز فعالیت داشت. منوچهر نیستانی پدر توکا نیستانی و مانا نیستانی کاریکاتوریستهای  معاصر است. او در صبح پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۳۶۰ در حالی که ۴۵ سال بیشتر نداشت، دچار سکته قلبی شد و زندگی را وداع گفت. ویژگی ادبی: نیستانی از بنیانگذاران راهی بود که بعدها به غزل نو شهرت یافت و با حسین منزوی راه اعتلا در پی گرفت. شعر او شعری اندوهگین و تلخ و آمیخته با طنز است که با زبانی ساده و بی پیرایه بیان شده است. اگرچه گرایش عمده شعر وی عاشقانه است، ولی بعضاً گرایشهای اجتماعی نیز در آن دیده میشود. او در شعرش بیشتر منطقی است تا احساسی و منطق او درشعر، بازتاب دیدگاههای اجتماعی اوست. گرایش عمده شعر نیستانی گرایش عاشقانه است و در کنار آن، گرایش اجتماعی نیز به چشم میخورد. زبان شعر او تغزلی است. نیستانی در قالبهای غزل، شعر نو نیمایی و شعر بی وزن، اشعاری قابل توجه، نو و عمیق سروده است. در مجموع نیستانی شاعری است آگاه با زبانی خاص خود که در سرودن غزلهای عاشقانه–اجتماعی خود از گونه های دیگر شعرش موفقتر است. 1. تو نیستی (و چه گلها که با بهارانند)، ترانه خوان تو من نیستم، هزارانند. نثار راه تو یک آسمان شقایق سرخ، که گوهران دل افروز شب کنارانند. گریست، تلخ که: «صحرای آسمان خالی است»، ستاره های در او چشمهای مارانند! نشان مهرگیایی در این کویر که دید، ز مهر و مه که در این راه رهسپارانند؟ ولی نه! این همه الماسگونه در دل شب، نه سکه اند که در قعر چشمه سارانند؟ همین تلألؤ الماسگونه میگوید، که باز، بست امید بیشمارانند. تو تشنه کام به صحرا دمیده! دل خوش دار، که ابرهای سیه مژده های بارانند. نشسته سر به گریبان کسی چه میداند؟ که در سواحل شب خیل سوگوارانند. امیدها که به دل داشتیم میبینی؟ که ساقه های لگدکوب روزگارانند. ترا به مزرع بی انتهای زرد غروب، انیس محرم هر روزه کوهساران اند. چراغ جادوی چشمان سبز او روشن، که نیکعهد وفا را نگاهدارانند.

 2. آن چه از یاران شنیدم

آن چه در باران گذشت،

آن چه در باران ده

آن روز بر یاران گذشت.

هایهای مستها پیچید در بنبستها، طرح یک تابوت در رؤیای بیماران گذشت. کوهها را در خیال پاک تا مرز غروب، سیلی از آوای اندوه عزاداران گذشت. کاروان دختران شرمگین روستا، لاله بر کف در مهی از بهت بسیاران گذشت. در ته تاریک کوچه یک دریچه بسته شد، انتظار بی سر انجام بد انگاران گذشت. جای پایی ماند و زخمی سبزه زاران را به تن، جمعه ی جانانه ی گلگشت عیاران گذشت. تا به گورستان رسد دیدار اهل خاک را، ماهتاب پیرلنگان از علفزاران گذشت.

 

 

........ورزشی

* توانستیم انتظارات سرمربیان رشته های مختلف را برآورده کنیم: محمدرضا مظلومی، رئیس فدراسیون نابینایان در مصاحبه با ایران سپید گفت: مهمترین رویداد پیش روی فدراسیون، مسابقات پارا آسیایی جاکارتا است. از این رو، در حال آماده سازی برای بزرگترین تورنمنت قاره کهن هستیم. اولین مرحله اردوی متمرکز دو و میدانی با حضور ۲۳ نفر از امروز چهارم شهریور در تهران آغاز میشود. هشتمین مرحله ی اردوی گلبال آقایان، چهارمین مرحله گلبال بانوان و دوازدهمین مرحله اردوی جودو به پایان رسیده است. تمرینات شطرنجبازان در دو بخش آقایان و بانوان، شناگران و یک دوچرخه سوار ما نیز در حال پیگیری است. وی افزود: خوشبختانه در زمینه برگزاری اردوها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نبوده و توانستیم انتظارات سرمربیان رشته های مختلف را در حد توان خود برآورده کنیم. مظلومی بیان داشت: البته باید مشکلات دولت و تنگناهای اقتصادی موجود را نیز در نظر گرفت. جدا شدن کمیته پارا المپیک از المپیک، کمک زیادیی از نظر مالی به ما کرد. رئیس فدراسیون نابینایان در پاسخ به این سؤال که پیشبینی شما از پتانسیل و تعداد مدالهای ورزشکاران نابینا در جاکارتا چیست، اظهار داشت: پیشبینی دقیقی نمیتوان داشت، اما امیدواریم تعداد مدالهای طلای ما بیشتر از دوره قبلی در اینچئون باشد. مظلومی در ارتباط با اعزام دو شناگر نابینا به جای چهار نفر به مسابقات پارا آسیایی و گلایه های سرمربی تیم ملی شنای نابینایان در این زمینه گفت: در هر صورت ما تابع تصمیمات فنی کمیته پارا المپیک هستیم. (پیشتر حمید شریفیان، سرمربی تیم ملی شنای نابینایان گفته بود: چنانچه تیم شنا با چهار نفر و ترکیب کامل به مسابقات پارا آسیایی اعزام شود، شانس کسب مدال در بخش تیمی را نیز دارد. اما اعزام دو شناگر مانع حضور شنای نابینایان در بخش تیمی میشود.) ادامه دارد.

 

........گزارش

* سهل انگاری عجیب؛ زهرا نعمتی به مسابقه نرسید: اتفاق نادر و سهل انگاری باعث حذف زهرا نعمتی در مسابقات تیر و کمان شد. آن روز میتوانست یک روز تاریخی برای دختر کماندار پارا المپیکی باشد. بنا به گفته حاضران، در تورنومنت بعد از مسابقه دور اول مسئولان به نعمتی اعلام کرده بودند، هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ آغاز میشود. این کماندار هم با همین تصور برای صرف ناهار محل مسابقات تیر اندازی با کمان را ترک کرد که به یک باره وزیری، دیگر ورزشکار ایرانی با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. بلافاصله مسئولان نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند؛ اما کار از کار گذشته بود و غیبت او به منزله انصراف محسوب شد. نعمتی بعد از این اتفاق اشک میریخت و شرایط روحی بدی داشت. اما مقصر این اتفاق چه کسی بود؟ سرمربی کره ای تیم ملی خودش را مقصر معرفی کرده و گفته باید زمانبندی بهتری انجام میداد و زهرا نعمتی هم گفته در درجه اول خودش مقصر است. دباغ، نایب رئیس فدراسیون تیر و کمان درباره این اتفاق شوکه کننده گفت: «پیش میآید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است؛ اما به نظر میرسد در اعلام تایم اشتباه کردند.» پارک میوک وون، سرمربى کره اى تیم ملى تیر اندازى با کمان درباره حذف زهرا نعمتى با اتفاقات عجیب اظهار داشت: «زهرا نعمتى به سرویس بهداشتى رفت و به اتاق دیگرى آمدیم. به همین خاطر ٣٠ ثانیه دیر رسیدیم و طبق قانون ورزشکار ما بازنده شد.» سرمربى کره اى در پاسخ به این سؤال که نایب رئیس فدراسیون گفته براى ناهار رفته بودند، تصریح کرد: «قبل از آن براى ناهار رفته بودیم؛ اما آن لحظه نعمتى به سرویس بهداشتى رفت.» غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز از صحبت در مورد حذف نعمتی طفره رفت. نعمتی با پشت سر گذاشتن دور یک شانزدهم تیر و کمان به مرحله یک هشتم راه پیدا کرده بود که با اتفاقی نادر حذف شد. 

........حوادث

* انتقام اسیدی از همسر صیغه ای: زن صیغه ای برای انتقام از همسرش با ظرف اسید از تبریز به اهر سفر کرد تا او را بسوزاند. ساعت 11 و 20 دقیقه صبح پنجشنبه اول شهریور، رهگذران و مسافران ترمینال اهر با صدای فریادهای «سوختم سوختم...» مرد جوانی، اورژانس را خبر کردند. با حضور امدادگران در محل مشخص شد نیمی از بدن مرد جوان با اسید سوخته است و زن اسیدپاش نیز متواری شده است. بررسیهای مقدماتی نشان داد مرد مجروح که کارمند یکی از مراکز درمانی اهر بود، پس از تماس همسر صیغه ایش با خودروی شخصی خود به ترمینال رفته، اما از سوی وی هدف اسیدپاشی قرار گرفته است. پس از حادثه هم با توجه به اینکه زن اسیدپاش با خودروی او متواری بود، تحقیقات برای دستگیری وی ادامه یافت، اما نیم ساعت بعد این زن که خودش نیز دچار سوختگی شده بود، در تماس مردم با اورژانس به بیمارستان انتقال یافت. به نظر میرسد زن 37 ساله اسیدپاش در زمان اسیدپاشی ناخواسته از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده است.

* شماره تلفن کف دست مقتول سرنخ یک پرونده: شماره تلفنی که کف دست مقتول نوشته شده بود، تیم جنایی را به مرد ثروتمندی رساند که شواهد نشان میدهد وی مظنون اصلی این جنایت باشد. ساعت 9 صبح 20 تیر راننده یک کامیون در حال عبور از بیابانهای اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) بود که چشمش به یک جسد روی تپه ها افتاد. وی با دیدن جسد مرد میانسال بلافاصله با پلیس تماس گرفت و موضوع را گزارش کرد. نخستین بررسیها نشان میداد جسد متعلق به مردی 40 ساله است که از پشت سر هدف گلوله اسلحه شکاری قرار گرفته و بررسی صحنه و آثار خون روی زمین و نحوه قرار گرفتن جسد حکایت از آن داشت که قتل در محل دیگری رخ داده و جسد توسط عامل یا عاملان جنایت به آنجا منتقل شده است. از آنجا که هویت جنازه مشخص نبود، به دستور بازپرس انگشت نگاری از مقتول صورت گرفت و جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. با بررسی اثر انگشت مرد جوان، هویت او شناسایی شد. همچنین  کارشناسان شماره تلفنی کف دست مقتول پیدا کردند که برخی از عددهایش پاک شده بود. در ادامه مشخص شد مقتول ساکن یکی از شهرستانهای غربی ایران بوده و مدتی قبل به تهران آمده بود. با شناسایی خانواده بهروز مقتول، همسرش در تحقیقات گفت: شوهرم هفته گذشته به تهران آمد، گفت با مرد میانسالی به نام شاهرخ که از اشرار منطقه غرب کشور است قرار دارد. اما دیگر خبری از او نشد. در ادامه تحقیقات، شماره تلفنی که کف دست مقتول به دست آمد سرنخ اصلی را به دست تیم تحقیق داد. پس از بررسیها مشخص شد شماره متعلق به همان مرد ثروتمند، یعنی شاهرخ است که یک شرکت تجاری در شمال تهران دارد. بدین ترتیب مرد ثروتمند توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد، اما او در بازجوییها منکر ملاقات با بهروز و این جنایت شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *