شناسه خبر: 14037 منتشر شده در مورخ: 1397/6/3 ساعت: 10:23 گروه: ورزشی  
سهل انگاری عجیب؛ زهرا نعمتی به مسابقه نرسید

سهل انگاری عجیب؛ زهرا نعمتی به مسابقه نرسید

اتفاق نادر و سهل انگاری باعث حذف زهرا نعمتی در مسابقات تیر و کمان شد

به گزارش ایران سپید آن روز میتوانست یک روز تاریخی برای دختر کماندار پارالمپیکی باشد. بنا به گفته حاضر در تورنومنت بعد از مسابقه دور اول مسئولان به نعمتی اعلام کرده بودند، هنگام صرف ناهار است و مرحله بعدی از ساعت ۱۴ آغاز میشود.

این کماندار هم با همین تصور برای صرف ناهار محل مسابقات تیراندازی با کمان را ترک کرد که به یک باره وزیری، دیگر ورزشکار ایرانی با سراسیمگی به محل آمده و به نعمتی اعلام کرد رقبا در حال رقابت هستند. بلافاصله مسئولان نعمتی را به محل برگزاری مسابقه آوردند؛ اما کار از کار گذشته بود و غیبت او به منزله انصراف محسوب شد. نعمتی بعد از این اتفاق اشک میریخت و حالا شرایط روحی بدی داشت.

اما مقصر این اتفاق چه کسی بود؟ سرمربی کره ای تیم ملی خودش را مقصر معرفی کرده و گفته باید زمان بندی بهتری انجام میداد و زهرا نعمتی هم گفته در درجه اول خودش مقصر است.  دباغ نایب رییس فدراسیون تیر و کمان درباره این اتفاق شوکه کننده گفت:« پیش میآید! در تایم اشتباه کردیم. به ما گفتند وقت استراحت است؛ اما به نظر میرسد در اعلام تایم اشتباه کردند.» پارک میوک وون، سرمربى کره اى تیم ملى تیراندازى با کمان درباره حذف زهرا نعمتى با اتفاقات عجیب اظهار داشت: «زهرا نعمتى به سرویس بهداشتى رفت و به اتاق دیگرى آمدیم. به همین خاطر ٣٠ ثانیه دیر رسیدیم و طبق قانون ورزشکار ما بازنده شد.سرمربى کره اى در پاسخ به این سوال که نایب رییس فدراسیون گفته براى ناهار رفته بودند، تصریح کرد: قبل از آن براى ناهار رفته بودیم؛ اما آن لحظه نعمتى به سرویس بهداشتى رفت.»

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز از صحبت در مورد حذف نعمتی طفره رفت.  نعمتی با پشت سرگذاشتن دور یک شانزدهم تیروکمان به مرحله یک هشتم راه پیدا کرده بود که با اتفاقی نادر حذف شد. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *