شناسه خبر: 13937 منتشر شده در مورخ: 1397/5/21 ساعت: 08:46 گروه: اخبار روزنامه ایران سپید  
روزنامه یکشنبه 21 مرداد 1397

روزنامه یکشنبه 21 مرداد 1397

واکنش بهزیستی به اظهارات یک نماینده مجلس در جلسه استیضاح وزیر رفاه - امکان گفتگو وجود ندارد - انجام لیپوساکشن در مطب غیر قانونیست - وادی شعر؛ معرفی کتاب: غزل زندگی کنیم، شمشیر و جغرافیا - امید به کسب یک طلا در مسابقات پارا آسیایی داریم - سرقتهای عجیب دختر فوق لیسانس در شمال شهر

روزنامه «ایران سپید»

یکشنبه 21 مرداد 1397

29 ذی القعده 1439

12 آگوست 2018

سال بیست و دوم شماره 5923

صاحب امتیاز:

خبرگزاری جمهوری اسلامی      

مدیر مسئول: سهیل معینی

سامانه پیامکی: 3000465040

نشانی پستی: تهران- ص.پ. 158755388

تلفن: 84711371

شماره انتشارات: 5-88548892

وبسایت: www.iransepid.ir

پست الکترونیک: iransepid@icpi.ir

شهادت مظهر جود و سخا و علم و معرفت، امام جواد (ع) تسلیت و تعزیت باد.

.........عناوین این شماره.......

واکنش بهزیستی به اظهارات یک نماینده مجلس در جلسه استیضاح وزیر رفاه 2

امکان گفتگو وجود ندارد 6

انجام لیپوساکشن در مطب  غیر قانونیست 7

وادی شعر؛ معرفی کتاب: غزل زندگی کنیم، شمشیر و جغرافیا 9

امید به کسب یک طلا در مسابقات پارا آسیایی داریم 14

سرقتهای عجیب دختر فوق لیسانس در شمال شهر

اطلاعرسانی

........ویژه

* واکنش بهزیستی به اظهارات یک نماینده مجلس در جلسه استیضاح وزیر رفاه: سازمان بهزیستی کشور اظهارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی در جلسه استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را غیر منصفانه دانست. در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، در ادامه بررسی استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی رستمیان، نماینده مردم سلسله و دلفان در موافقت با استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به مسائل و مشکلاتی به بحث بهزیستی پی بردم. وقتی به مدارک رسیدم، آقای بندپی دستور دادند که بنده را به برخی استانها راه ندهند. به من پیشنهاد دادند که ۵۰۰ میلیون تومان به اسم یک خیریه به شما میدهیم، ۲۰ میلیون را به آنها بدهید و ۴۸۰ میلیون تومان آن را بردارید و به هر خیریه و فردی که میخواهید اختصاص دهید. وی افزود: به استان لرستان رفتم و خیریه هایی را که پول زیادی از تهران دریافت کردند، بررسی کردم. گزارشی در این خصوص به آقای لاریجانی و وزیر اطلاعات دادم. نماینده مردم سلسله و دلفان ادامه داد: در واقع از پول خرید ویلچر معلولان و محل کمک به ایتام خرج کرده اند و ماشینهای شاسی بلند خریده اند. رستمیان خطاب به ربیعی گفت: به شما نیز اطلاع داده ام. شما گفتید در دوره های قبل نیز این اتفاق افتاده است؛ حتی سرمبارک را به نشانه تأسف تکان ندادید. شما که دائم اشکتان دم مشکتان است حتی سری تکان ندادید. وی تصریح کرد: آقای بندپی در دو نوبت در استان لرستان حضور یافت. یک بار برای مأموریت کاری و یک بار برای حمایت از مدیران و برگزاری همایش ۵۰۰ میلیون تومانی. ۱۲-۱۳ نفر از دختران مظلوم بهزیستی را با لباسهای فاخر به سیاه چادرها بردند و همایش ۵۰۰ میلیون تومانی برگزار کردند. آیا یک نفر از کودکان بی سرپرست و بهزیستی یک نوع از ۱۰ نوع غذایی را که در این همایش سرو شد، خوردند؟ نماینده مردم سلسله و دلفان خطاب به ربیعی گفت: به شما گفتم که لاشه های گوسفند، گردو، فرش لرستان را به خانه آقای بندپی میفرستند.

جوابیه سازمان بهزیستی به اظهارات این نماینده: با عنایت به اظهارات نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، سازمان بهزیستی بیان این اظهارات غیر مستند و خلاف واقع ایشان را غیر مسئولانه و غیر منصفانه دانسته و اعلام مینماید: ایشان علیرغم اظهارات غیر مستند در خصوص نشست مدیران ارشد سازمان در استان لرستان با حضور در جلسه شورای اداری شهرستانهای سلسله و دلفان، از دستاوردهای سازمان بهزیستی در دوران مدیریت کنونی تقدیر کرده و طی بازدیدهایی که در دو سال اخیر از اداره کل بهزیستی استان داشته اند، همواره با ارزیابی مثبت از عملکرد آن حوزه تقدیر نموده اند، ولی در هنگام تغییر مدیریت استان، نماینده محترم فردی را جهت جایگزینی معرفی نمودند که با توجه به بررسی صلاحیتها و انجام مصاحبه های تخصصی با ایشان و سایر گزینه های شناسایی شده، بر اساس اصل شایسته سالاری با در نظر گرفتن جمیع جهات و ویژگیهای افراد، فرد مذکور به دلیل عدم احراز شرایط لازم فاقد اولویت تشخیص داده شد و مدیریت فعلی جایگزین شد و پس از انتصاب فرد جدید، موضع نماینده محترم نسبت به سازمان بهزیستی به یکباره دگرگون شده و اقدام به تخریب و سیاه نمایی عملکرد سازمان نموده اند. این سازمان در کمال صداقت و صراحت همکاری با تمام مراجع ذیصلاح و نهادهای نظارتی در سطح کشور و نیز هیئت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی را در دستور کار خود دارد، لیکن چنانچه درخواستی خارج از محدوده مأموریتهای قانونی سازمان و در مغایرت با قوانین جاری مطرح گردد، صرفاً به قانون اکتفا و اقتدا مینماید.

* محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد: روز شنبه رئیس جمهور طی حکمی براساس اصل 135 قانون اساسی دکتر انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.

........سیاسی

* امکان گفتگو وجود ندارد. مجید تخت روانچی، معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری گفت: پیشبینی نمیکنم گفتگویی که ترامپ میخواهد هرگز پا بگیرد، برای اینکه بنیانهایی که برای این گفتگو لازم است وجود ندارد. * بر اساس جدیدترین گزارش صندق بین المللی پول، تولید ناخالص داخلی ایران بر اساس شاخص قدرت خرید در سال 2017 بالغ بر 1644 میلیارد دلار بوده و ایران از این نظر در رتبه 18 جهان قرار گرفته است. صندوق بین المللی پول پیشبینی کرده است ایران در سالهای 2018، 2019 و 2020 نیز همچنان هجدهمین اقتصاد بزرگ دنیا باقی بماند، اما در سال 2021 با پشت سر گذاشتن سه کشور اسپانیا، عربستان و کانادا به جایگاه پانزدهم صعود کند. * یک تاجر بوشهری درباره زنجانی گفت: هیچ کس به این آدم اطمینان نداشت. اوایل سال ۸۰ در بازار یک دکه داشت، شکلات هابی میخرید که از تاریخ مصرفش یک ماه مانده بود و سریع آن را به بازار میریخت.

..........بهداشت و سلامت

* انجام لیپوساکشن در مطب  غیر قانونیست: دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: انجام عمل لیپوساکشن در مطب یا کلینیک  پوست، به دلیل اینکه نمیتوان در این مراکز تغییرات آب و الکترولیت بدن را سنجید و احتمال کمخونی شدید یا خونریزی داخلی وجود دارد، ممنوع است. این کار میتواند عواقبی چون مرگ به همراه داشته باشد. این عمل تنها در مراکز جراحی محدود و بیمارستان و تنها توسط گروه جراحان فوق تخصص پلاستیک یا پزشکانی که دوره های مصوب وزارت بهداشت را گذرانده اند، باید انجام شود. بابک نیکومرام گفت: بعد از عمل لیپوساکشن، امکان بازگشت چربی وجود دارد؛ هر سلول چربی میتواند هزار برابر حجم خود را پیدا کند؛ البته قسمتهای ساکشن شده دیرتر رشد میکنند؛ رژیم غذایی و ورزش دو اصل مهم در کاهش وزن و چربی بدنی هستند. وی هیچ کدام از عملهای بادی کانتورینگ و پیکرتراشی را به عنوان روش کاهش وزن و پیشگیری از خطرات چاقی تأیید نکرد و افزود: از هر 10 بیماری که برای لیپوساکشن مراجعه میکنند، تنها دو تا سه مورد شرایط عمل جراحی را دارند. گاهی بیمار 110 کیلوگرم وزن و ایندکس توده بدنی بالای 40 دارد و برداشتن نهایت 10 لیتر چربی از آن تأثیر چندانی ندارد و طی چهار ماه بعد، دوباره به بدن بازمیگردد.

* شکایت ایران علیه تحریمهای دارویی آمریکا: رئیس اداره  نظارت و بازرسی سازمان غذا و دارو گفت: تحریمها و نوسانات ارزی محدودیتهایی در واردات ایجاد کرده و کمبودهایی در بازار به وجود آمده است. اسلامی تبار افزود: در صورت احتکار دارو با آن برخورد میکنیم. سال 2017 در دنیا 75 میلیارد دلار قاچاق دارو ثبت شده است و در سال 96 در ایران 250 میلیون دلار قاچاق دارو تخمین زده میشود. اسلامی تبار با اشاره به شکایت ایران در دادگاه لاهه در پی تحریمهای دارویی آمریکا علیه ایران گفت: سازمان غذا و دارو به عنوان نماینده ایران به دادگاه لاهه  معرفی شده است.

........وادی شعر

* معرفی کتاب: غزل زندگی کنیم/ محمدعلی بهمنی؛ «غزل زندگی کنیم» همان طور که شاید از نام آن بتوان فهمید، دفتر شعری است گزیده از بهترین غزلهای محمدعلی بهمنی. بسیاری از شعرا هستند که پس از تجربه اندوزی چند دهه ای و رسیدن به پختگی، آسان نویسی و ساده نویسی را برمیگزینند، ولی بهمنی از ابتدا تا کنون ساده نویسی اختیار کرده و بسیار هم در این عرصه موفق بوده و این نوع ساده سرایی او مورد استقبال مخاطبان شعر قرار گرفته است. غزل بهمنی از بهترین نمونه های غزل سهل و ممتنع در شعر معاصر است. او در سرایش ساده خود افراط نمیکند؛ به طوری که شعرش بخواهد از صنایع و آرایه های ادبی تهی شود، بلکه او صناعات ادبی را با ظرافت در همان تألیف ساده خود جای میدهد؛ به طوری که شاید مخاطب متوجه وجود چند صنعت شعری در یک بیت نشود، ولی ناخودآگاه از خواندن یا شنیدن آن لذت میبرد. در شعر بهمنی رد پای «نیما» به خوبی دیده میشود، رد پایی که با ذات غزل تلفیق شده و محصول این گره خوردگی، مولودی است مشترک و مبارک و شعری است شنیدنی و تماشایی. به جز نیما، بهمنی در برخی از غزلهایش تا اندازه ای هم متأثر از حسین منزوی است و در چند غزل هم به استقبال او رفته است. غزل 26 این کتاب را میخوانیم: با همه بی سر و سامانیم، باز به دنبال پریشانیم؛ طاقت فرسودگیم هیچ نیست، در پی ویران شدنی آنیم؛ آمده ام بلکه نگاهم کنی، عاشق آن لحظه توفانیم؛ دلخوش گرمای کسی نیستم، آمده ام تا تو بسوزانیم؛ آمده ام با عطشِ سالها، تا تو کمی عشق بنوشانیم؛ ماهی سرگشته دریا شدم، تا تو بگیری و بمیرانیم؛ خوبترین حادثه میدانمت، خوبترین حادثه میدانیم؟ حرف بزن، ابر مرا باز کن، دیر زمانیست که بارانیم؛ حرف بزن، حرف بزن، سالهاست، تشنه یک صحبت طولانیم؛ ها... به کجا میکشیم خوب من، ها... نکشانی به پشیمانیم.

* شمشیر و جغرافیا/ محمدکاظم کاظمی: این دومین کتاب مستقل محمدکاظم کاظمی است به غیر از گزیده شعرهایی که از او منتشر شده است. زبان شعر کاظمی زبانی منسجم و مستحکم و سرشار از ترکیب سازی است و چون او از مریدان مکتب بیدل دهلوی است، بسیار به زبان و تا حدودی به اندیشه بیدل نزدیک است. او در بین اهل شعر بیشتر به سرایش مثنوی شناخته شده است و شکوه بعضی از مثنویهای او یادآور مثنویهای موفق علی معلم دامغانی است که به گفته خود محمدکاظم کاظمی در یادداشت اول کتاب، آثار علی معلم بیشترین تحول را در شعر او ایجاد کرده است. محوریت موضوعی و محتوایی شعرهای کاظمی، شعر اجتماعی است که برخی از آنها به فضای سیاسی و داخلی زادگاه شاعر، یعنی افغانستان اشاراتی دارد. زبان شعر کاظمی به لحاظ زمانی، کهن و در برخی موارد دارای لغات دشوار است که این دشواریها گاهی مربوط به دور بودن زمانی استعمال آن واژه یا عبارت است و گاهی هم به دلیل تأثیر زبان فارسی حاکم بر زبان افغانستان و ورود آن به شعر، برای مخاطبان ناآشنا مینماید.

بادی وزید و دشت سترون درست شد، طاقی شکست و سنگ فلاخن درست شد؛ شمشیر روی نقشه ی جغرافیا دوید، این سان برای ما و تو میهن درست شد؛ یعنی که از مصالح دیوار دیگران، یک خاکریز بین تو و من درست شد؛ بین تمام مردم دنیا گل و چمن، بین من و تو آتش و آهن درست شد؛ یک سو من ایستادم و گویی خدا شدم، یک سو تو ایستادی و دشمن درست شد؛ یک سو تو ایستادی و گویی خدا شدی، یک سو من ایستادم و دشمن درست شد؛ یک سو همه سپهبد و ارتشبد آمدند، یک سو همه دگرمن و تورَن  درست شد؛ آن طاقهای گنبدی لاجوردگون، این گونه شد که سنگ فلاخن درست شد؛ آن حوضهای کاشی گلدار باستان، چاهی به پیشگاه تهمتن درست شد؛ آن حله های بافته از تار و پود جان، بندی که مینشست به گردن درست شد؛ آن لوحهای گچبری رو به آفتاب، سنگی به قبر مردم غزنین و فاریاب، سنگی به قبر مردم کدکن درست شد؛ سازی بزن که دیر زمانیست نغمه ها، در دستگاه ما و تو شیون درست شد؛ دستی بده که گرچه به دنیا امید نیست، شاید پلی برای رسیدن، درست شد؛ شاید که باز هم کسی از بلخ و بامیان، با کاروان حلّه بیاید به سیستان؛ وقت وصال یار دبستانی آمده است، بویی عجیب میرسد از جوی مولیان؛ سیمرغ سالخورده گشوده است بال و پر، بر گِردِ او به هر سر شاخی پرندگان؛ ما شاخه های توأم سیبیم و دور نیست، باری دگر شکوفه بیاریم توأمان؛ با هم رها کنیم دو تا سیب سرخ را، در حوضهای کاشی گلدار باستان؛ بر نقشه های کهنه خطی تازه میکشیم، از کوچه های قونیه تا دشت خاوران؛ تیر و کمان به دست من و توست هموطن، لفظ دری بیاور و بگذار در کمان.

* گلواژه: هر کس موقعیتشناس نباشد، جریانات او را میرباید و هلاک خواهد شد. امام جواد الائمه (ع)

 

........ورزشی

* امید به کسب یک طلا در مسابقات پارا آسیایی داریم: محمدرضا یوسفزاده، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان درباره وضعیت جودوکاران اعزامی به بازیهای پارا آسیایی جاکارتا گفت: تیم ملی جودوی نابینایان در ۷ وزن (۶۰ کیلوگرم میثم بنیطبا، ۶۶ کیلوگرم رضا غلامی، ۷۳ کیلوگرم علی خجسته، ۸۱ کیلوگرم امید جعفری، ۹۰ کیلوگرم وحید نوری، ۱۰۰ کیلوگرم احسان موسینژاد و +۱۰۰ کیلوگرم محمدرضا خیر اللهزاده) در بازیهای پارا آسیایی جاکارتا شرکت میکند که در حال حاضر، هیچ مشکل آسیبدیدگی نداریم و تیم از نظر بدنی و تکنیکی و تاکتیکی، در شرایط بسیار خوبی بسر میبرد. وی از اعزام تیم جودو به یک کمپ تمرینی در آذربایجان در اواخر مرداد خبر داد و گفت: البته اعزام تیم به این کمپ تمرینی، بستگی به موافقت شورای برون مرزی دارد که اجازه حضور تیم جودوی نابینایان را در این کمپ تمرینی بدهد یا خیر؟ به هر صورت تیم آذربایجان از جودوکاران قوی و صاحب عنوان برخوردار است و تمرین با این تیم، میتواند شرایط خوبی را برای جودوکاران ایران در بازیهای پارا آسیایی جاکارتا رقم بزند. امیدوارم شورای برون مرزی با این سفر که هزینه زیادی را نیز به دنبال ندارد، موافقت کند تا ما بتوانیم قبل از اعزام به جاکارتا، شرایط تمرینی خوبی را برای جودوکاران نابینا و کمبینا فراهم کنیم. سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان تصریح کرد: برای آماده سازی تیم ملی جودو، تا کنون یازده مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم که در صورت موافقت شورای برون مرزی، دو اردوی دیگر تا زمان اعزام خواهیم داشت. در غیر این صورت، چهار مرحله اردو تا زمان اعزام به جاکارتا برگزار خواهیم کرد. یوسفزاده همچنین درباره حضور علی خجسته، جودوکار وزن ۷۳ کیلوگرم در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی گفت: علی خجسته هرچند به نظر میرسد از نظر ظاهری سالم است و مشکل خاصی ندارد، اما در کلاسبندی پزشکی در کلاس B۳ قرار گرفته و دارای نقص عضو از ناحیه چشم است. بنا بر این همانند سایر رشته ها که ورزشکاران معلول میتوانند در بازیهای آسیایی و پارا آسیایی حضور پیدا کنند، خجسته نیز در بازیهای آسیایی در وزن ۶۶ کیلوگرم و پارا آسیایی در وزن ۷۳ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت. البته ۹۰ درصد قوانین در رقابتهای جودوی افراد سالم و معلول یکسان است و جودوکار کمبینا کمترین مشکل را از نظر اجرای قوانین در جریان بازیهای آسیایی خواهد داشت. وی در پایان، پیرامون این پرسش که تا چه اندازه امید به کسب مدال در ۷ وزن اعزامی به بازیهای پارا آسیایی جاکارتا دارید، افزود: در تمام اوزان امید به کسب مدال داریم، اما این که بگویم رنگ مدالها چگونه باشد، بستگی به جدول مسابقات دارد. به هر صورت با توجه به عملکرد جودوکاران در طی یازده مرحله اردویی که برگزار کردیم، امید به کسب یک مدال طلا از بین ۷ جودوکار اعزامی به این بازیها را داریم.

........حوادث

* سرقتهای عجیب دختر فوق لیسانس در شمال شهر: دختر تحصیلکرده با خودروی شخصی در خیابانهای شمال شهر میگشت و با دیدن خودروهایی که در آنها باز بود وسایلش را سرقت میکرد. در هفته های گذشته شکایتهای زیادی به معاونت عملیات کلانتری ۱۲۴ قلهک رسید مبنی بر اینکه به خودروهای پارک شده در خیابانهای محدوده قلهک دستبرد زده شده است. در بررسی یکی از این پرونده ها مأموران متوجه شدند سرقتها از سوی یک زن انجام شده که با خودروی ریو در خیابانها میگردد و با مشاهده خودروهای رها شده کنار خیابان، پس از باز کردن در خودرو، وسایل آن را به سرقت میبرد و بلافاصله نیز با خودرویش متواری میشود. پس از انجام اقدامات پلیسی و شناسایی، متهم در خانه اش واقع در خیابان دیباجی جنوبی دستگیر شد. از خانه متهم ۷۰ عینک آفتابی اورجینال، ۴۰ برگ مدارک خودرو شامل بیمه نامه و کارت خودرو، ۲۵ عدد عابر بانک و مقادیری طلا به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان و بدلیجات و دسته کلیدهای بسیاری کشف شد. در تحقیقات تکمیلی از متهم در کلانتری، وی خود را مجرد و دارای مدرک کارشناسی ارشد معرفی کرد و گفت که قبلاً در بیمارستانی در شمال تهران پرستار بودم و خانه نیز متعلق به پدرم است. به خاطر هیجان و تنوع در زندگی از ۵ ماه قبل سرقتها را شروع  کردم و با خودروی ریو خود در ساعات ظهر هنگام پرسه زنی در خیابان، از خودروهای پارک شده سرقت میکردم. وی اظهار کرد که در یکی از سرقتها در خودروی سمندی را باز میکند و وقتی بیمه نامه خودرو را میبیند، متوجه میشود مالک، خودروی خود را جلوی آپارتمان محل سکونتش پارک کرده و کلید خانه اش را نیز در خودرو جا گذاشته است. به همین خاطر تصمیم به سرقت از داخل خانه میگیرد. وی برای اطمینان از نبود مالک در خانه اش، زنگ آپارتمان را میزند و پس از آنکه کسی جوابگو نمیشود، با باز کردن در ساختمان به طبقه سوم میرود و با انداختن کلید وارد خانه میشود. وی یک کیف مردانه را که داخل آن مدارک شخصی، مقادیری دلار و یرو بود، از جلوی آیینه ورودی خانه برمیدارد و فرار میکند. وی در بازجوییها همچنین اعتراف کرد که در بعضی از سرقتها پس از دزدیدن مدارک، ساعاتی بعد با مالکان تماس میگرفته و میگفته مدارکتان را در خیابان پیدا کرده ام و میخواهم به شما تحویل بدهم. مالباختگان نیز با توجه به وضعیت ظاهری متهم و نحوه صحبت کردنش به او شک نمیکردند و بنا به درخواستش برای پیدا شدن مدارک به او مبلغی نیز به عنوان شیرینی میدادند. رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: متهم یک بار نیز به جرم سرقت وسایل داخل خودرو به زندان افتاده و سابقه دار است. وی در تحقیقات اولیه به ۳۵ فقره سرقت اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد. با توجه به اظهارات سارق مبنی بر اینکه بیشتر سرقتها را از خودروهایی انجام داده که در آن باز بوده، شهروندان توجه لازم را داشته باشند تا خودرویشان طعمه سارقان نشود.

 

......اطلاعرسانی

* انجمن علمی فرهنگی دانشجویان و دانش آموختگان نابینای ایران در نظر دارد نسبت به برگزاری نشست ادبی با موضوع شعر و شعرخوانی در روز پنج شنبه مورخ 25/5/97 از ساعت 17 لغایت 19 اقدام نماید. بدینوسیله از شاعران و کلیه علاقه مندان به شعر و شعرخوانی دعوت میگردد تا در محل انجمن واقع در سیدخندان، خیابان خواجه عبدالله انصاری، خیابان بیستم (چگینی)، کوچه جوانه، پلاک3 تلفن تماس 22880088 حضور بهم رسانند.

* انجمن علمی فرهنگی دانشجویان و دانش آموختگان نابینای ایران برگزار مینماید. پنجمین کارگاه آموزشی یوگا خنده (خنده درمانی) روز پنجشنبه 25/5/97 ساعت 10:30 الی 12:30 در محل انجمن واقع در سیدخندان، خیابان خواجه عبدا... انصاری، خیابان چگینی(بیستم)، کوچه جوانه، پلاک3 برگزار میگردد. لذا جهت حضور در کارگاه ثبت نام الزامی است. تلفن تماس 22880088

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *