شناسه خبر: 13890 منتشر شده در مورخ: 1397/5/14 ساعت: 09:34 گروه: اجتماعی  
توزیع وسایل توانبخشی در مناطق محروم تا پایان سال

توزیع وسایل توانبخشی در مناطق محروم تا پایان سال

رئیس سازمان بهزیستی کشور از تامین وسایل توانبخشی در استان‌های محروم تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش ایران سپید به نقل از تسنیم ، انوشیروان محسنی بندپی  افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از طی سال‌های گذشته معلولان در استان‌های محروم شناسایی شدند و در ادامه نیز وسایل توانبخشی به آن واگذار شد.

وی تصریح کرد: بیش از یک میلیون و 500 هزار فرد دچار معلولیت تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند که البته تعداد آنها بیشتر است و دلیل این موضوع هم عدم ثبت اسامی آنها در سامانه سازمان است.

محسنی بندپی بیان کرد: افراد معلول می‌تواند با مراجه به سایت سازمان بهزیستی مشخصات خود را برای دریافت وسایل کمک توانبخشی در سامانه ثبت نام کنند و در ادامه نیز وسایل مورد نیاز آنها از طریق ادارت بهزیستی در اختیار آنها قرار می گیرد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تا پایان سال واگذاری وسایل کمک توانبخشی در اختیار معلولان قرار خواهد گرفت، گفت: این وسایل شامل عصاء،واکر و یلچر است.

وی ادامه داد: به معلولان تحت پوشش خدمات مختلفی مانند مستمری، درمان، تجهیزات ارائه می شود و با توجه به بودجه و اعتبارات امکان پوشش بیشتری از افراد معلول وجود ندارد و فقط در صورت افزایش اعتبار می توانیم تعداد معلولان تحت حمایت را افزایش دهیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *