شناسه خبر: 13755 منتشر شده در مورخ: 1397/4/23 ساعت: 12:27 گروه: فرهنگی  
آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری منتشر شد

آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری منتشر شد

آلبوم موسیقی «کنت کنزا» با آهنگسازی و تنظیم مصباح قمصری، از سوی شرکت آوای راز کویر منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آن را از طریق سایت ریتمو، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

به گزارش ایران سپید  کنت کنزا، نام اثر تازه ای از مصباح قمصری است که با نوازندگی، تنظیم و صدای او به اجرا در آمده و هانیه کیان در همخوانی این اثر قمصری را همراهی کرده است. این آلبوم در قالب 7 قطعه با عناوین «مقدمه»، «نبرد خدایان»، «تا مرگ»، «هوش دار»، «چشم آتش»، «شبی بود» و «جام جان» بر سروده هایی از مصباح قمصری، مولانا، شاه نعمت الله ولی و شیخ بهاء الدین ساخته و پرداخته شده است. قمصری همچنین نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار 12 سیم، گیتار باس پیانو، کلارینت، سازهای کوبه ای و سینتی سایزر را در اثر تازه خود بر عهده داشته و صدابرداری، میکس و مسترینگ و گرافیک آن را انجام داده است. معین هاشمی نسب و احسان محمدی نیز به عنوان عکاس، با این مجموعه همکاری داشته اند. شایان ذکر است که آلبوم موسیقی کنت کنزا با آهنگسازی، تنظیم، نوازندگی و صدای مصباح قمصری و همخوانی هانیه کیان، راهی بازار موسیقی شد. علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه و یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق سایت

www.ritmo.ir اقدام نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *