شناسه خبر: 13685 منتشر شده در مورخ: 1397/4/13 ساعت: 13:18 گروه: اجتماعی  
اختصاص اعتبار ۴ میلیاردی آستان قدس برای کمک به معلولان زلزله‌زده کرمانشاه به‌دستور حجت‌الاسلام رئیسی

اختصاص اعتبار ۴ میلیاردی آستان قدس برای کمک به معلولان زلزله‌زده کرمانشاه به‌دستور حجت‌الاسلام رئیسی

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: به‌دستور تولیت آستان قدس رضوی مبلغ ۴ میلیارد ریال برای کمک به مددجویان و معلولان زیرپوشش بهزیستی استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

به گزارش ایران سپید مصطفی خاکسار قهرودی  در مشهدمقدس اظهار داشت: براساس تفاهم‌های صورت گرفته مقرر شده است این اعتبار به مددجویان زلزله‌زده‌ای اختصاص یابد که در چند روز اخیر در 200 واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی کشور در منطقه سرپل‌ذهاب ساکن شده‌اند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه آستان قدس رضوی به هر یک از مددجویان بهزیستی دریافت‌کننده این واحد‌های مسکونی، اعتباری معادل 20 میلیون ریال اختصاص داده است، افزود: در حادثه زلزله کرمانشاه با دستور تولیت آستان قدس رضوی تمام امکانات، توان و ظرفیت این نهاد برای امدادرسانی به مردم حادثه دیده بسیج و به آن منطقه گسیل داده شد.

خاکسار گفت: امروز نیز آستان قدس رضوی خود را در کنار مردم غیور کرمانشاه می‌داند و به میزان بضاعت و توانایی برای رفع کاستی‌ها و مشکلات حادثه‌دیدگان از زلزله این استان تلاش می‌کند. تسنیم

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *