شناسه خبر: 1348 منتشر شده در مورخ: 1392/9/18 ساعت: 11:28 گروه: دانش و فن آوری  
همایش نکوداشت استاد کاظم معتمدنژاد ۲۳ آذر برگزار می‌شود
پدر علم ارتباطات ایران

همایش نکوداشت استاد کاظم معتمدنژاد ۲۳ آذر برگزار می‌شود

همایش نکوداشت استاد کاظم معتمدنژاد «پدر علم ارتباطات ایران» در 23 آذر رگزار می‌شود.

انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات با همکاری انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، انجمن جامعه شناسی ایران و دانشگاه علامه طباطبایی، همایش یک روزه‌ای را با عنوان "نکوداشت استاد کاظم معتمدنژاد؛ زمینه‌ها و مسائل مطالعات ایرانی ارتباطات و فرهنگ"برگزار می‌کند.

این همایش در نخستین روز از هفته پژوهش (شنبه 23 آذر) در سالن شهید مطهری دانشکده علوم اجتماعی و ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی از ساعت 14 تا 19 برگزار می‌شود.

استاد کاظم معتمدنژاد "پدر علوم ارتباطات در ایران" است که در حوزه‌های مختلف ارتباطات، روزنامه نگاری، حقوق و اخلاق حرفه‌ای و جامعه اطلاعاتی طی 50 سال اخیر نقش موثر و مؤسس داشته و از اعتبار ویژه‌ای در محافل و مراکز علمی و فرهنگی ایران و جهان برخوردار است.

در این همایش که گروه‌های ارتباطات دانشگاه‌های علامه طباطبائی، تهران، امام صادق(ع)، آزاد اسلامی و سوره شرکت دارند، دکتر حسام الدین آشنا، دکتر حسینعلی افخمی، مهندس نصرالله جهانگرد، خانم دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر هادی خانیکی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر محمدمهدی فرقانی، دکتر محمد امین قانعی راد، دکتر مسعود کوثری، دکتر محمدمهدی محسنیان راد، دکتر احمد میرعابدینی و دکتر حسن نمکدوست به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

مقالات ارائه شده به این همایش، در "ارج نامه استاد دکتر معتمد نژاد" منتشر خواهد شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *