شناسه خبر: 13432 منتشر شده در مورخ: 1397/3/7 ساعت: 13:54 گروه: ورزشی  
ترکیب نهایی تیم ملی گلبال اعزامی به مسابقات جهانی سوئد

ترکیب نهایی تیم ملی گلبال اعزامی به مسابقات جهانی سوئد

سرمربی تیم ملی گلبال مردان ایران گفت: ترکیب نهایی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی سوئد در پایان اردوی چهارم که انتخابی نیز بود مشخص شد و نفرات اعزانی به اردوی متصل به اعزام دعوت شدند.

به گزارش ایران سپید مهدی نباتی با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی سوئد در خرداد ماه سال جاری، افزود: اردوهای آمادگی تیم ملی گلبال مردان با 12 نفر آغاز شد و پس از برگزاری سه اردوی یک هفته ای، 9 نفر به اردوی چهارم که انتخابی نیز بوده دعوت شده اند.

وی با بیان اینکه تیم ملی گلبال ایران جزو هفت تیم برتر جهان است، ادامه داد: اردوی پنجم متصل به اعزام میباشد و اوایل خرداد ماه قبل از اعزام تیم به کشور سوئد و با 6 نفر اصلی برگزار می شود تا بتوانیم جایگاه مناسبی در بین تیم های برتر دنیا بدست آوریم.
سرمربی تیم ملی گلبال مردان با اشاره به نایب قهرمانی تیمش در مسابقات آسیایی 2017 تایلند، گفت: در ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات جهانی سوئد سه ورزشکار از تیم جوانان حضور دارند که با هدف تقویت و جوان سازی تیم و کسب تجربه این ورزشکاران به این جمع افزوده شده اند.
نباتی جایگاه تیم ملی ایران، در سال های اخیر را نوسان در اول و دومی آسیا عنوان کرد و افزود: در بازی های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی با ترکیبی از بازیکنان جوان حاضر خواهیم شد.
وی گفت: محسن جلیلوند، حسن جعفری و مصطفی شهبازی از اردبیل، میلاد سوری از همدان، محمد سرنجی از اصفهان و محمد منصوری از تهران 6 گلبالیست دعوت شده به اردوی پنجم هستند که 6 نفر ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی سوئد را تشکیل میدهند.

در رقابت های گلبال قهرمانی جهان، ملی پوشان ایران در نخستین گام روز یکشنبه 13 خرداد 97 مقابل مصر به میدان می روند.
این رقابت ها از 13 تا 18 خرداد ماه با حضور 16 تیم و در دو گروه در کشور سوئد برگزار می شود که تیم ملی ایران با تیم های مصر، برزیل، آمریکا، ..

اعزام تیم ملی گلبال به رقابتهای جهان سوئد: 97/3/8 لغایت 97/3/18 میباشد.

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *