شناسه خبر: 12974 منتشر شده در مورخ: 1396/11/29 ساعت: 12:27 گروه: اجتماعی  
آزمون انتخابی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان برگزار می‌شود

آزمون انتخابی نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه نابینایان جهان اسلام گفت: دوم اسفندماه آزمون انتخابی نمایندگان ایران برای شرکت در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه نابینایان برگزار می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از خبرگزاری فارس حسین سیف‌اللهی دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه نابینایان جهان اسلام با اشاره به برپایی مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه نابینایان گفت: در حال حاضر همانند سنوات گذشته، شورای سیاست‌گذاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سازمان بهزیستی تشکیل، جلسات آن برگزار و کمیته‌های مربوطه نیز کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دوم اسفند‌ماه آزمون انتخابی نماینده‌های جمهوری اسلامی ایران را در بخش نابینایان برگزار می‌شود، اظهار داشت: حدود 20 استان، نمایندگان خود را اعلام کرده‌‌اند و بعد از برگزاری آزمون انتخابی، در نهایت دو نفر به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی نابینایان معرفی می‌شوند.

دبیر اجرایی سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان عنوان داشت: با توجه به امکاناتی که در دست داریم، سقفی را برای خود در نظر گرفته‌ایم و تلاش بر این است که تعداد میهمانان ما همانند سنوات گذشته باشد و یا حتی جذب مخاطب بیشتری هم داشته باشیم و این موضوع به طی شدن فرآیند دعوت از کشورها بستگی دارد.

وی با اشاره به اینکه فرآیند دعوت از کشورهای مختلف برای حضور در سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه نابینایان جهان اسلام هنوز ادامه دارد، ابراز داشت: در دعوت از نمایندگان کشورهای مختلف،‌ رایزن‌های فرهنگی ایران به 160 کشور جهان دعوتنامه ارسال کرده‌اند که سال گذشته 23 کشور با ارسال نمایندگانی به این مسابقات، آمادگی خود را اعلام کرده‌‌اند، تلاش ما بر این است که آمار شرکت‌کنندگان خارجی افزایش یافته و همچنین کیفیت برگزاری این دوره از مسابقات نیز بهبود یابد.

سیف‌اللهی تصریح کرد: برای دعوت از نفرات، ارزیابی اولیه‌ای انجام می‌شود کشورهایی همچون عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، سوریه، ترکیه، نیجر، نیجریه، ساحل عاج، قرقیزستان اندونزی این کشورها معمولاً نمایندگانی دارند و باید منتظر بود و دید کدام یک از کشورها برای شرکت در این مسابقات آمادگی خود را اعلام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملاً تفکیکی در سطح برگزاری مسابقات بین‌المللی نابینایان و مسابقات بین‌المللی قرآن کریم نداریم و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ویژه نابینایان جهان اسلام همزمان با سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در اردیبهشت‌ماه سال 97 برگزار خواهد شد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *