شناسه خبر: 12899 منتشر شده در مورخ: 1396/11/7 ساعت: 09:24 گروه: اجتماعی  
واریز عیدی مددجویان بهزیستی تا پایان بهمن ماه

واریز عیدی مددجویان بهزیستی تا پایان بهمن ماه

معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مبلغی که به عنوان عیدی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده است، تا پایان بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

به گزارش ایران سپید  غلامرضا عباس پاشا معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: مبلغی که به عنوان عیدی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده است، تا پایان بهمن ماه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث عیدی همه مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور مطرح است و مسئولان در اداره کل بودجه و همچنین مسئولان سازمان بهزیستی کشور، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند که عیدی مددجویان تحت پوشش تا پایان بهمن ماه پرداخت شود.

معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه خاطرنشان کرد: واریز عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور منوط به تخصیص بودجه مورد نیاز این امر است و امیدواریم که بتوانیم تا تاریخ اعلام شده این کار را عملیاتی کنیم.

عباس پاشا اضافه کرد: مبلغ عیدی مستمری بگیران سازمان بهزیستی کشور متفاوت است و بر اساس اینکه هر فرد چه میزان مستمری از این سازمان دریافت می‌کند، به همان اندازه هم مبلغی به عنوان عیدی به حساب افراد تحت پوشش واریز خواهد شد.

وی تاکید کرد: منابع عیدی مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از سرانه داخلی این سازمان تامین می‌شود و با منابع تامین مستمری متفاوت است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
زکریا 1396/11/7 - 10:36
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment ما انقدر عیدیمون زیاده نمیدونیم چ کارش کنیم
نسرین 1396/11/13 - 01:56
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام من مستمر بگیر سازمان بهزیستی مباشم خواست دلیل اینکه برای بعضی ها بهمن ماه هم سهام عدالت واریز شده هم عیدی ولی برای افرادی هیچی فرستاده نشده باتشکر
ناشناس 1397/12/13 - 10:58
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment باسلام.مگر.با.اندک.مستمری.که.به.خانواده.ها.میدن.ایا.میشه.امورات.چند.روز.هم.دوام.اورد
هادی.رشیدی 1397/12/13 - 11:04
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment این.دوتاپیام.مال.من.بود.باتشکر.ازمسولان.زحمت.کش.خیلی.فکر.مردم.هستن.الکی.میگم.باور.نکنین.ولی.یکار.خوب.کردن.ماشین.گران.شد.تا.کسی.سوارنشه.
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *