شناسه خبر: 12886 منتشر شده در مورخ: 1396/11/3 ساعت: 10:23 گروه: فرهنگی  
روایتی مستند از مشکلات معلولان در فضا های شهری

روایتی مستند از مشکلات معلولان در فضا های شهری

«شهری برای همه» پنجشنبه ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش میشود.در قسمت نخست این مستند به شهر و شهرسازی و ویژگی های یک شهر سالم و ارتباطش با شهروندان و حقوق شهروندی پرداخته می شود

به گزارش ایران سپید  به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، فاطمی صارمی گفت: این مجموعه مستند در ۱۳ قسمت ۳۰ دقیقه ای با مشارکت دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور و شبکه مستند سیما تولید شده است و به بررسی مشکلات و معضلات بافت شهری، ساختمان ها و فضا های عمومی، سیستم حمل و نقل و شبکه پیاده شهری می پردازد.

وی افزود: «شهری برای همه» تلاشی در جهت فرهنگ سازی برای برداشتن موانع اندیشه و تفکر و در نهایت موانع شهری است و با استفاده از تجارب کشور های اروپایی می کوشد راهکار های مناسبی برای مرتفع شدن مشکلات معلولین در ایران ارائه کند. تهیه کنندگی این مستند را وحیدمهدی زاده بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می توان به تصویربرداران ایران مصطفی فریدونی و عباس عباسی، تصویربرداران کشور های خارجی علی بشارت و علیرضا صارمی، تدوین گران حامد مسعودی و حمیدرضا مسعودی، دستیار کارگردان و برنامه ریز علی باروتی، گوینده سینا ییلاق بیگی، عکاس احسان نقابت، مدیر تولید فرشته جوادی و روابط عمومی امیر علی پناهیان اشاره کرد.
«شهری برای همه» پنجشنبه ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش میشود.در قسمت نخست این مستند به شهر و شهرسازی و ویژگی های یک شهر سالم و ارتباطش با شهروندان و حقوق شهروندی پرداخته می شود و در آن اعظم مهدی زاده بنیان گذار ورزش معلولان بانوان استان تهران از چالش هایی که در شهر با آن روبروست میگوید.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *