شناسه خبر: 12770 منتشر شده در مورخ: 1396/10/6 ساعت: 09:40 گروه: اجتماعی  
مواد مبهم در صحن مجلس تصویب نشود

مواد مبهم در صحن مجلس تصویب نشود

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس با اشاره به اینکه تصویب مواد مبهم روشی صحیح نیست؛ گفت: نباید طرح ها و لوایح به شکلی تنظیم شوند که تا این حد نیاز به اصلاح داشته باشند.

به گزارش ایران سپید به نقل از خانه ملت جهانبخش محبی نیا در نشست (سه شنبه، 5 دیماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 157 آئین نامه داخلی مجلس در جریان بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان گفت: حضرت امام فرمودند شهید بهشتی به تنهایی یک ملت است و امروز برای ما ثابت شده است که دکتر لاریجانی به تنهایی برای ما یک مجلس است.  

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی خطاب به دکتر لاریجانی افزود: در حکمت و دانایی شما شکی نیست اما امروز از لحظه نخست بعد از قرائت قرآن نزدیک به 20 مورد تخلف داشتیم.

وی ادامه داد: در لایحه حمایت از حقوق معلولان رفع ابهام هایی صورت گرفت که نزدیک به 12 مورد آن ها از قبل تصویب شده بود؛ چرا باید به نحوی عمل کرد که مجددا بخواهیم مواد را رفع ابهام کنیم.

محبی نیا یادآور شد: هرچند شما ناگزیرید اما روال کار درست نیست، در این ارتباط ماده ای نبوده که نیاز به اصلاح نداشته باشد چرا باید طرح ها و لوایح به شکلی تنظیم شوند که تا این حد نیاز به اصلاح داشته باشند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نیاز است هیات رئیسه در نحوه اداره مجلس بازنگری کند.

دکتر لاریجانی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: هیات رئیسه به ما ابلاغ کردند که برخی از این مواد مراعا مانده در غیر اینصورت وارد نمی شدیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین تذکر شما وارد است و از مجلس و کمیسیون ها تقاضا داریم به نحوی عمل کنند که لوایح نیاز به رفع ابهام نداشته باشد

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *