شناسه خبر: 12644 منتشر شده در مورخ: 1396/9/1 ساعت: 12:32 گروه: اجتماعی  
آغاز مناسب‌سازی مسکن معلولان در تهران
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خبرداد:

آغاز مناسب‌سازی مسکن معلولان در تهران

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از آغاز مناسب سازی واحدهای مسکونی معلولان استان تهران خبر داد و گفت: در مرحله نخست ۷۰ واحد مسکونی مناسب سازی خواهند شد.

به گزارش ایران سپید محمدرضا اسدی با اشاره به برنامه‌ریزی سازمان بهزیستی در خصوص مناسب‌سازی واحدهای مسکونی معلولان در استان تهران اظهار کرد: در این بخش 300 واحد مسکونی شناسایی شده‌اند که قرار است مناسب‌سازی شوند.

وی تصریح کرد: طبق برآورد صورت گرفته برای مناسب‌سازی هر واحد مسکونی حدود 3 میلیون هزینه خواهد شد که در مرحله نخست 100 واحد در این طرح، مناسب‌سازی خواهند شد.

اسدی با اشاره به حضور معلولان در سطح شهر و توجه به مناسب‌سازی معابر برای این قشر از جامعه،گفت: در این زمینه طی سال‌های گذشته توافقاتی با شهرداری تهران صورت گرفته و برخی از معابر و بوستان‌ها مناسب‌سازی شده‌اند.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران ادامه داد: مناسب‌سازی بوستان‌ها از مواردی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد و این در حالی است که  در طی سال‌های گذشته شورای شهر تهران مصوبات خوبی را در این بخش به تصویب رسانده که امیدواریم در این دوره اجرا شود.

وی افزود: یکی از برنامه‌‌های سازمان بهزیستی استان تهران که برای نخستین بار عملیاتی خواهد شد، راه‌اندازی سامانه ثبت درخواست خدمات و تجهیزات است که معلولان با ورود به این سامانه‌ها درخواست را خود را ثبت می‌کنند.

اسدی افزود: توزیع تجهیزات مورد نیاز معلولان به صورت عادلانه در این طرح هدف سازمان بهزیستی است به طوری که سالانه تعداد قابل توجهی از معلولان در این بخش از خدمات سازمان استفاده می‌کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *