شناسه خبر: 12420 منتشر شده در مورخ: 1396/7/2 ساعت: 10:25 گروه: ورزشی  
فراخوان آموزش رایگان اسکی به جانبازان و معلولان

فراخوان آموزش رایگان اسکی به جانبازان و معلولان

انجمن اسکی جانبازان و معلولان کشور در نظر دارد به جانبازان و معلولان ١٥ تا ٢٠ سال آموزش رایگان اسکی به همراه تجهیزات و لباس اسکی ارائه کند.

به گزارش ایران سپید به نقل از مهر انجمن اسکی جانبازان و معلولان در نظر دارد باتوجه به پیش رو بودن پارالمپیک زمستانی پیونگ چانگ در اسفند ماه سالجاری کشور کره جنوبی و همچنین آغاز عضو پذیری دوره های آموزشی رایگان برای جانبازان و یا معلولین جوان (از سن ١٥ تا ٢٠ سال) خصوصا معلولیت های بالای تنه برگزار کند.

علاقه مندان واجد شرایط با ارسال مدارک خود و یا تماس با شماره های ٠٢١٢٢٦٩٢٧٠٠ و ٠٩١٢٢٣٣٦٣٧٩ ثبت نام نموده تا مقدمات کار جهت معاینات پزشکی و معرفی به فدراسیون همچنین کلاس بندی ورزشکاران آغاز شود. 

نکته قابل ذکر این فراخوان این است که تمامی هزینه های مربوطه اعم از تجهیزات و البسه مورد نیاز و آموزش ، مربی و اردوهای آمادگی به عهده انجمن جانبازان و معلولین است. گفتنی است این ثبت نام شامل تمامی علاقمندان از سراسر کشور بوده و هیچ محدودیت استان یا شهر را دارا نمی باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *