شناسه خبر: 12336 منتشر شده در مورخ: 1396/6/12 ساعت: 08:52 گروه: اجتماعی  
تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در دستور کار مجلس

تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در دستور کار مجلس

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با توجه به اولویت بررسی بودجه سال ۹۶، برنامه ششم توسعه و همچنین رای اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم، متاسفانه تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان به تعویق افتاد، اما بزودی و پس از آغاز به کار مجلس، تصویب این لایحه را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایران سپید  محمد وحدتی هلان با بیان این که هر چند تصویب لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس به تعویق افتاد، اما مجلس امتیازات ویژه ای برای آن ها در نظر گرفته است، افزود: در لایحه تقدیمی دولت، کمیسیون اجتماعی تغییرات اساسی ایجاد کرد و بودجه خوبی برای بهبود شرایط زندگی معلولان و در کنار آن ها خانواده های بی سرپرست و بد سرپرست در نظر گرفت که به تصویب کمیسیون تلفیق نیز رسید. 

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از افزایش میزان مستمری معلولان و خانواده های بدسرپرست خبر داد و بیان کرد: پیش از این، دریافتی آن ها ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان بود، اما با تغییرات ایجاد شده در لایحه دولت هم اکنون این رقم به ۲۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است که از ابتدای سال ۹۶ به حساب آنان واریز می شود.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پس از آغاز به کار مجلس در دوم مهر ماه، کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه حمایت از حقوق معلولان را در صحن علنی مطرح خواهد کرد و امیدواریم در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنیم. 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *