شناسه خبر: 1222 منتشر شده در مورخ: 1392/9/12 ساعت: 15:45 گروه: فرهنگی  
خسارت وارده به کتابخانه‌های مناطق زلزله‌زده جنوب کشور جزئی است

خسارت وارده به کتابخانه‌های مناطق زلزله‌زده جنوب کشور جزئی است

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور با اشاره به اینکه کمیته فنی خسارت‌های وارده به کتابخانه‌ها را کارشناسی می‌کند، از خسارت اندک در حد ترک‌خوردگی خبر داد که تا یک ماه آینده برطرف می‌شود.

منصور واعظی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور  درباره میزان خسارت وارد شده به کتابخانه‌های مناطق زلزله‌زده جنوب کشور، اظهار داشت: کمیته فنی مامور شده‌اند تا خسارت را برآورد و آن را کارشناسی کنند.

وی با تاکید بر اینکه خسارت زیاد نبوده و جزئی است و در برخی از کتابخانه‌های تنها دیوارها ترک محدود برداشته‌اند، افزود: خسارت‌ اندک است و هزینه‌ها تخصیص یافته است، تا یک‌ماه آینده تمام کتابخانه‌ها همانند روز نخست ادامه فعالیت خواهند داد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور با تاکید بر اینکه صدمه شدید فردی نداشتیم و تنها موارد جزئی بوده از رسیدگی به کتابخانه‌ها خبرداد. کتابخانه‌های شهید بهشتی برازجان و دهقائد پس از زلزله 5.7 ریشتری هفتم آذر ماه امسال که باعث واژگونی تعدادی از قفسه‌های کتاب و آسیب دیدن قسمت‌هایی از ساختمان کتابخانه‌های شهرستان دشتستان شده بود شد، به منظور بازسازی ساختمان و چیدن قفسه‌های کتاب تا 3 روز آینده تعطیل است.

گفتنی است، در حین وقوع حادثه دو نفر از اعضاء در کتابخانه مشغول مطالعه بوده‌اند که دچار آسیب‌دیدگی جزیی و به طور سرپایی مداوا شده‌اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *