شناسه خبر: 1216 منتشر شده در مورخ: 1392/9/12 ساعت: 12:24 گروه: فرهنگی  
برپایی نمایشگاه اختصاصی کتاب کودک و نوجوان مستلزم حمایت مالی ارشاد است
عبدالعظیم فریدون :

برپایی نمایشگاه اختصاصی کتاب کودک و نوجوان مستلزم حمایت مالی ارشاد است

رئیس هیأت مدیره انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان از اعلام آمادگی این انجمن برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: عدم برپایی نمایشگاه اختصاصی کتاب کودک و نوجوان به نبود بودجه کافی مربوط می‌شود.

عبدالعظیم فریدون، مدیر انتشارات «محراب قلم» و رئیس هیأت‌ مدیره انجمن ناشران کتاب «کودک و نوجوان»  درباره برپایی نمایشگاه اختصاصی کودک و نوجوان، بیان داشت: امسال برای برپایی نمایشگاه اختصاصی کتاب کودک و نوجوان در هفته کتاب با مسئولان ارشاد به توافق نرسیدیم.

وی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه کتاب برای کودکان و نوجوانان هزینه‌هایی را دربر دارد که هزینه‌های آن برای انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان کمی دشوار است، به همین منظور نیازمند حمایت مالی ارشاد بودیم که امسال این مهم صورت نگرفت.

فریدون در پاسخ به این پرسش که آیا سال آینده این نمایشگاه برگزار خواهد شد، گفت: امسال به دلیل شرایط اقتصادی نتوانستیم نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان را برپا کنیم اما برگزاری این نمایشگاه در سال آتی هم به  وضعیت اقتصادی و شرایط مطلوب آن مربوط می‌شود.

وی درباره برپایی سالن کتاب کودک و نوجوان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیان کرد: برای حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده تقریباً کارمان را شروع کرده‌ایم یعنی با توجه به عدم برپایی جلسات و تشکیل تشکلات، ما مقدمات کار را فراهم کرده‌ایم که اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سال آینده مسئولیت بخش سالن کودک را به انجمن ناشران کتاب کودک و نوجوان داد، با آمادگی لازم در این نمایشگاه حضور یابیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *