شناسه خبر: 1215 منتشر شده در مورخ: 1392/9/12 ساعت: 12:21 گروه: فرهنگی  
کرامی‌فر «پرانتز باز» را منتشر می‌کند

کرامی‌فر «پرانتز باز» را منتشر می‌کند

محمود اکرامی‌فر از انتشار دو مجموعه شعر غزل و سپید و کتاب «پرانتز باز» با موضوع مباحث جامعه‌شناسی خانواده در آینده نزدیک خبر داد.

محمود اکرامی‌فر، نویسنده و شاعر در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات باشگاه خبری فارس «توانا»، بیان داشت: در آینده نزدیک یک مجموعه نثر ادبی که در واقع مباحث مربوط خانواده و ارتباطات اعضای خانواده با هم است را به چاپ خواهم رساند.

وی اضافه کرد: در این کتاب که با نام «پرانتز باز» نامگذاری شده است، مباحث جامعه‌شناسی خانواده را به صورت نثر نوشته‌ام که در آینده نزدیک از سوی انتشارات معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر و روانه بازار نشر می‌شود.

به گفته اکرامی‌فر، از جمله عناوین مجموعه متن‌های ادبی «پرانتز باز» که مربوط به مباحث خانواده است می‌توان به روابط زن و شوهر، دوست‌داشتن، اعتماد و گذشت اشاره کرد که این مطالب نه به صورت خشک بلکه در گذشته با زبان استعاره، روان و ساده و به نوعی با زبانی ادبی در روزنامه جام جم نوشته و به چاپ رسانده بودم که در حدود 400  صفحه منتشر خواهد شد. 

وی درباره دیگر اثر زیر چاپ خود، بیان کرد: دو مجموعه شعر آماده دارم  که هنوز عنوانی برای آنها انتخاب نکرده‌ام اما اکنون در مرحله حروف‌چینی قرار دارد که یک مجموعه یک مجموعه غزل با حدود 110 صفحه و و یک مجموعه شعر سپید با حدود 200 صفحه است که در آینده نزدیک به چاپ خواهد رسید.

بر اساس این گزارش، محمود اکرامی‌فر در سال 1338 در یکی از روستاهای اسفراین متولد شد. تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در همان روستا سپری کرد و سپس برای گذارندان دوران متوسطه، وارد دانشگاه فردوسی مشهد و سپس دانشگاه تهران شد. وی دکترای خود را در رشته مردم‌شناسی از آکادمی علوم کشور تاجیکستان اخذ کرده است.

«اصول ارتباطات جمعی»، «گریه کردن کم آرزویی نیست»، «ما با سلیقه مردم پیر می‌شویم»، «بهارانه‌ها: ترجمه شعر تاجیکی»، «این کتاب اسم ندارد» و «مردم‌شناسی» از جمله آثار منتشر شده محمود اکرامی‌فر به شمار می‌روند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *