شناسه خبر: 11546 منتشر شده در مورخ: 1396/4/20 ساعت: 12:01 گروه: بهداشت و سلامت  
از خط قرمزهایمان کوتاه نمی‌آییم

از خط قرمزهایمان کوتاه نمی‌آییم

بسته های طرح تحول نظام سلامت خط قرمز ما هستند و هرگونه پرداخت غیرمتعارف، تامین دارو و تجهیزات خارج از بیمارستان و افزایش پرداخت از جیب مردم نباید رخ دهد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایسنا: قائم مقام وزیر بهداشت درباره اقدامات خودسرانه برخی دانشگاه‌های علوم پزشکی در زمینه ایجاد محدودیت در ایجاد خدمات به بیمه‌شدگان گفت: وزارت بهداشت دستگاهی پرمراجعه

با تعداد کارکنان زیاد و با بیش از 800 میلیون بار مراجعه سرپایی است و حجم عظیمی از مدیران را دارد. اصل مدیریت در وزارت بهداشت نیز مبتنی بر تفویض اختیار است. البته هیچ‌کس هم مدعی نیست که در این سیستم همه اقدامات کاملا درست انجام می‌شود، بلکه ممکن است گاهی اشتباهی هم رخ دهد.

دکتر ایرج حریرچی افزود: ما به هیچ وجه از خطوط قرمزمان کوتاه نمی‌آییم. در عین حال گاهی پیش می‌آید که بیمارستانی به خوبی اداره می‌شود اما 11 ماه مطالبه عقب افتاده دارد و با یکسری شرکت‌ها هم مواجه است. بنابراین ممکن است برخی واکنش‌های احساسی رخ دهد.

سیاستهای وزارت بهداشت مبتنی بر موازین قانونی است

حریرچی درباره نحوه برخورد وزارت بهداشت با اعتراض پاتولوژیست‌ها گفت: سیاست‌های وزارت بهداشت مبتنی بر موازین قانونی است. البته گروه‌ها و اقشار مختلف حق دارند که نظرات کارشناسی‌شان را ارائه کنند؛ حتی اگر این نظرات برای منافع مادی و صنفی باشد. اما این کار باید از طریق مجاری قانونی انجام شود. اینکه خدمت رسانی به مردم دچار مشکل شود یا گروهی خود را مجاز بدانند که اگر درخواستشان حاصل نشد، خدمت‌رسانی به مردم را چه در موارد اورژانسی و چه غیراورژانسی مختل کنند، مجبوریم با موازین قانونی با آنها برخورد کنیم.

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *