شناسه خبر: 11461 منتشر شده در مورخ: 1396/4/19 ساعت: 13:13 گروه: بهداشت و سلامت  
افتتاح 15 بیمارستان در طرح گردشگری

افتتاح 15 بیمارستان در طرح گردشگری

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از افتتاح 15 بیمارستان در راستای اجرای طرح گردشگری سلامت در کشور در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایران سپید مهدی درخشان افزود: طرح گردشگری سلامت به عنوان یک طرح بسیار بزرگ در سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود که 15 بیمارستان سازمان در این طرح قرار گرفته اند و هفته آینده این بیمارستان ها گشایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی (هگتا) که تشکیل شده این 15 بیمارستان را در این قالب طراحی کرده است و بیماران خارجی که به عنوان گردشگر به ایران سفر می کنند از خدمات این بیمارستان ها استفاده می کنند.
وی با بیان اینکه خدمت گرفتن از این بیمارستان ها به صورت خدماتی، سازماندهی شده برای گردشگران است،‌اظهار داشت: در این بیمارستان ها تعرفه خاص برای گردشگران لحاظ می شود.
درخشان ادامه داد: این بیمارستان ها در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، خراسان رضوی، اصفهان، فارس، کرمانشاه و گلستان هستند.
وی با بیان اینکه در برخی از استان ها متناسب با تعداد گردشگران نیز دو بیمارستان با امکانات موردنیاز گردشگران احداث می شود، افزود: تاکنون خدمات درمانی و بیمارستانی به گردشگران ارایه می شد اما از این پس این خدمات به صورت متمرکز به گردشگران خارجی داده می شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی در کشورهای مختلف دفاتر دارد و این افراد را سازماندهی کرده تا خدمات درمانی در این بیمارستان حین ورود به ایران به آنان ارائه شود.
وی راه اندازی این بیمارستان ها را در جهت سرویس دهی خدمات درمانی به شکلی مطلوب تر، گسترده تر و متمرکز عنوان کرد و گفت: در گذشته در برخی از مکان ها توسط شرکت هایی که خیلی شناسنامه درستی ندارند خدمات ارائه می شد اما شرکت هگتا از ابتدا تا انتها، این خدمات را به گردشگران خارجی ارائه می دهد.
سازمان تامین اجتماعی 42 میلیون بیمه شده دارد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *