شناسه خبر: 11408 منتشر شده در مورخ: 1396/4/11 ساعت: 10:07 گروه: اجتماعی  
واکنش مدیرکل بهزیستی به موضوع ضرب و شتم جوان معلول یاسوجی در مرکز توانبخشی

واکنش مدیرکل بهزیستی به موضوع ضرب و شتم جوان معلول یاسوجی در مرکز توانبخشی

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه موضوع ضرب و شتم جوان معلول ذهنی با جدیت در دست بررسی است، گفت: شکوائیه‌ای از طرف سازمان بهزیستی علیه مرکز توانبخشی مورد نظر تنظیم و به دادستانی ارائه شده است.

به گزارش ایران سپید علیرضا موسوی‌امجد اظهار کرد: انتشار عکسی از میلاد بهره‌بر، معلول ذهنی توسط برخی رسانه‌ها خبری مبنی بر ضرب و شتم این جوان معلول توسط کارکنان مرکز توانبخشی در یاسوج را اعلام و منتشر کرد.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، افزود: این موضوع در اسرع وقت در دستور کار و رسیدگیمسوولان سازمان بهزیستی کشور، حراست و معاونت‌های مختلف بهزیستی در استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه موضوع ضرب و شتم این جوان معلول به عنوان موضوعی ویژه مورد پیگیریمسوولان است، گفت: شکوائیه‌ای از طرف سازمان بهزیستی استان علیه آن مرکز توانبخشی تنظیم  و به دادستانی و پزشکی قانونی ارائه شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه ضرب و شتم این جوان معلول در حال حاضر در حد ادعا بوده و مدارک و مستندات کافی در این زمینه وجود ندارد، گفت: در صورت تایید این ادعا بر اساس کمیسیون ماده ۲۶ فعالیت این مرکز ابطال و برابر قانون با مسوولان آن برخورد خواهد شد.

موسوی‌امجد، سازمان بهزیستی را متولی دفاع از حق معلولان عنوان کرد و بیان داشت: موضوع ضرب و شتم این جوان معلول با جدیت در دست بررسی و پیگیری است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراکز توانبخشی در اختیار بخش خصوصی بوده و سازمان بهزیستی تنها نقش نظارتی بر آنها را دارد، خاطرنشان کرد: مسوولان بهزیستی  استان این موضوع را پیگیری و نتیجه را از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

بر اساس گفته موسوی‌امجد، مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون ۱۸ هزار معلول در  استان شناسایی شده که شش هزار نفر از آنها از خدمات و حمایت‌های سازمان بهزیستی استان استفاده می‌کنند.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *