شناسه خبر: 11316 منتشر شده در مورخ: 1396/3/8 ساعت: 13:51 گروه: اجتماعی  
الزام دولت به جذب ۳درصدی معلولان در دستگاه‌های دولتی

الزام دولت به جذب ۳درصدی معلولان در دستگاه‌های دولتی

رئیس کمیسیون مشترک بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس از برگزاری جلسه این کمیسیون برای بازنگری در قانون حمایت از معلولان خبر داد.

به گزارش ایران سپید همایون هاشمی با بیان اینکه دوشنبه (8 خرداد) کمیسیون مشترک جهت بررسی لایحه اصلاح حمایت از حقوق معلولان تشکیل خواهد شد، افزود: در این لایحه قانون اصلی حمایت از حقوق معلولان مورد تغییر و اصلاح قرار گرفته است تا در برخی موارد دولت ملزم به اجرای موادی از این قانون باشد.

نماینده مردم شاهین دژ، میاندوآب و تکاب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تلاش کردیم که خدمات را متناسب با آمار معلولان ارایه دهیم تا همه معلولان بتوانند از حمایت های این قانون برخوردار باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: جذب 3 درصدی معلولان در دستگاههای دولتی از هیچ الزامی برای دولت برخوردار نبود که درنظر داریم در این لایحه دولت مکلف به اجرای آن باشد.

وی یادآور شد: در بازنگری قانون حمایت از معلولان در نظر داریم به مواردی همچون حمایت های بیمه یا ارایه تسهیلات بانکی به معلولان توجه کرده تا آنها نیز بتوانند از حداقل ها برخوردار باشند.

رئیس کمیسیون مشترک بررسی لایحه حمایت از حقوق معلولان در مجلس، گفت: علت دیرکرد در بررسی لایحه اصلاح قانون حمایت از معلولان به جهت بررسی دقیق و تبادل اطلاعات بین دستگاه های مرتبط است که تلاش خواهیم کرد در نیمه اول سال جاری این لایحه به صحن مجلس ارجاع داده شود.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *